ورزش

در آستانه ال‌کلاسیکوی احتمالی: ستاره بارسا مصدوم شد

رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، پس از مصدومیت در بازی مقابل اوساسونا، زمین بازی را ترک کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دور نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا، بارسلونا و اوساسونا در ورزشگاه اول پارک ریاض مقابل همدیگر قرار گرفتند.

بارسلونا از همان ابتدای بازی حملاتش را آغاز کرد و پس از گذشت مدتی، اوساسونا نیز خودش را در زمین پیدا کرد و با خلق موقعیت‌هایی آبی‌اناری‌ها را تحت فشار قرار داد‌‌.

در دقیقه ۴۲ بازی رافینیا، ستاره بارسلونا پس از برخورد با بازیکن حریف و سپس فرود ناموفق بر زمین احساس ناراحتی کرد. او نتوانست از جایش بلند شود و از کادر پزشکی بارسا درخواست کرد به زمین بیایند.

1977584

با این حال تلاش‌های پزشکان بارسا جواب نداد و لامینه یامال آماده ورود به بازی شد. کمی بعد رافینیا از بازی بیرون رفت و یامال جای او را در ترکیب گرفت.

پس از دقایقی اولین گزارش‌ها درباره مصدومیت ستاره برزیلی منتشر شد. بر اساس گزارش‌ها مصدومیت رافینیا از ناحیه همسترینگ است و بسته به شدت آسیب‌دیدگی ممکن است او بین ۲ تا ۶ هفته از میادین دور باشد.

1977585

بدین ترتیب اگر گزارش‌ها صحیح باشند، در صورت پیروزی و صعود آبی‌اناری‌ها به فینال سوپرکاپ، ژاوی هرناندز یکی از مهم‌ترین و موثرترین بازیکنانش در خط حمله را در اختیار نخواهد داشت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا