ورزش

دفاع کلوپ از محمد صلاح؛ این طلسم طبیعی است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از عملکرد محمد صلاح دفاع کرد.

به گزارش “ورزش سه”، آخرین گل این بازیکن 29 ساله برای قرمزها در 12 مارس در پیروزی 2-0 مقابل برایتون به ثمر رسید.  او از آن زمان تاکنون 8 بازی برای تیم باشگاهی و کشور خود در تمامی رقابت‌ها انجام داده اما هیچ گلی به ثمر نرسانده است. با این حال انتظار می‌رود ستاره مصری فردا شب در ترکیب اصلی لیورپول در دیدار حساس مقابل منچستریونایتد قرار بگیرد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیش از دیدار برابر منچستر یونایتد به انتقادات از محمدصلاح واکنش نشان داد و گفت: “این یک طلسم طبیعی محسوب می‌شود که محمد صلاح در حال گذراندن آن است. ما در مورد تمام خواسته های بدنی که او در چند ماه گذشته با آن روبرو بود صحبت کرده ایم، بنابراین کاملاً طبیعی است. من بازی مقابل سیتی را خیلی دوست داشتم، بازی فوتبال واقعاً خوبی بود و فقط زمان گلزنی اوست. 

او در چند لحظه بدشانس بود و همه ما می دانیم که اگر به عنوان یک مهاجم شانس نداشته باشید، بحث تلاش مطرح نیست. چند بار نزدیک بود که او گلزنی کند. این لحظه بالاخره برای او فرا خواهد رسید و من از عملکردی که چند روز پیش ارائه داد واقعا راضی هستم.”

کلوپ در ادامه گفت: “من او را بیشتر در تمرینات می بینم تا در بازی ها و ما هر سه روز یک بار بازی می کنیم.شما باید به آن نگاه کنید و سپس من باید تصمیم بگیرم که آیا نیازی است که صحبت کنیم یا نه.
ما در طول مدتی که با هم کار کردیم صحبت‌های زیادی داشتیم، اما در این زمان خاص، نیازی به آن نیست.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا