ورزش

دوئت‌های جذاب در فینال جام ملت‌ها

ابولیلا-التعمری علیه برشام و عفیف:

دو بازیکن از هر تیم در فینال جام ملت‌ها انگیزه‌های خاصی را دنبال می‌کنند.

به گزارش “ورزش سه”، ستاره‌های اردن و قطر علاوه بر کسب عنوان قهرمانی مسابقات برای دستاوردهای انفرادی هم در بازی فینال انگیزه‌های خاصی خواهند داشت و در این مسابقه حاضر می‌شوند.

دروازه‌بان‌ها و مهاجمان دو تیم شانس بالایی برای انتخاب به عنوان بهترین گلر و بهترین جام را دارند و در صورت قهرمانی تیم ملی کشورشان رسیدن به این دستاورد برای آنها امکان‌پذیرتر خواهد بود، البته این احتمال وجود دارد با توجه به آمار بهتر بازیکنان قطر و شرایط میزبانی آنها در صورت قهرمانی اردن عناوین فردی به بازیکنان تیم ملی قطر برسد.

1989210

دروازه‌بان‌های دو تیم با آمار مشابه شرایط مشابهی را پشت سرگذاشتند و مشعل برشام با توجه به مهارهایی که در ضربات پنالتی داشته شانس بالاتری دارد، او تاثیرگذاری بیشتری در حضور قطر در فینال داشته و سیوهای بیشتری در طول مسابقات ثبت کرده است و می‌تواند به عنوان بهترین گلر جام انتخاب شود.

در مقابل موسی التعمری و یزان النعیمات دو بازیکنی هستند که از اردن شانس بالایی دارند، النعیمات آمار بهتری دارد اما کیفیت التعمری در این تورنمنت فراتر از انتظار بود و شاخص‌ترین بازیکن در این مسابقات بود که با کیفیت بالایی که نشان داد یکی از دلایل حضور اردن در فینال مسابقات بود، او در بازی فینال هم می‌تواند ستاره تیم ملی اردن باشد و سال 2023 را برای خود و تیم ملی کشورش فراموش‌نشدنی کند.

1989209

اکرم عفیف ستاره تیم ملی قطر هم شرایط مشابهی دارد او علاوه بر تاثیرگذاری در روند تیمی در تمامی مسابقات قطر روی 90 درصد گل‌های این تیم تاثیر مستقیم داشته، گل یا پاس گل در تمامی مسابقات عملکرد فوق العاده او را تکمیل می‌کند.

1989211

دوئت‌های جذاب امروز شکل خواهد گرفت، یزید ابولیلا و التعمری در تقابل با برشام و عفیف، انگیزه‌های خاصی که گلرهای هر تیم می‌توانند با مغلوب کردن مهاجمان رقیب علاوه بر رسیدن به عنوان برترین گلر جام هم‌تیمی خود را هم به عنوان بهترین بازیکن جام برسانند.

در اولویت‌های بعدی می‌توان به بازیکنانی چون النعیمات، الرشیدان، الهیدوس به عنوان مدعیان کسب عنوان بهترین بازیکن نام برد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا