ورزش

رئال، بارسلونا را پنج تایی کرد

با هایجک گولر

با جذب آردا گولر، تعداد بازیکنانی که رئال در سال‌های اخیر از بارسا هایجک کرده، به پنج نفر رسید.

به گزارش “ورزش سه”، نمی توان به رئال مادرید نه گفت. این اولین کلماتی است که خریدهای رئال مادرید بر زبان می‌آورند. رئال توانسته در سال‌های اخیر تمام بازیکنانی را که ابتدا با بارسلونا مذاکره کرده بودند جذب کند. آردا گولر آخرین نمونه برای اثبات این مدعاست.

1895028

آردا حتی ابتدا با بارسا به توافق رسید، ولی وقتی پیشنهاد رئال رسید، به گفته خودش پیشنهادات دیگر رنگ باختند. در میان این خریدها، مارکو آسنسیو اولین نفر بود. ستاره اهل مایورکا در سال 2015 ابتدا با بارسا به توافق رسید، ولی با ورود رئال همه چیز تغییر کرد و او با باشگاه مادریدی قرارداد بست. 

1881661

آسنسیو پس از یک فصل حضور قرضی در اسپانیول از فصل 17-2016 وارد فهرست رئال شد و توانست به همه افتخارات ممکن برسد. او امسال رئال را به مقصد پی اس جی ترک کرد.

1896104

دو بازیکن بعدی وینیسیوس و رودریگو بودند. وینی با بارسا و رئال مذاکره کرد، ولی باشگاه مادریدی بود که توانست او را متقاعد کند. رئال 45 میلیون یورو به فلامینگو پرداخت کرد و حالا ارزش وینی 120 میلیون یورو است و تبدیل به ستاره‌ای بی‌جانشین شده است.

رودریگو یک سال دیرتر از وینی به رئال آمد. او ابتدا به بارسا پاسخ مثبت داد، ولی با رسیدن پیشنهاد رئال تغییر نظر داد و از تابستان 2019 با ترک سانتوس راهی رئال مادرید شد. رودریگو اکنون بازیکنی ثابت شده است.

1895202

سپس به اندریک می‌رسیم که رئال سال قبل برای خرید او با بارسا وارد رقابت شد و مثل همیشه پیروز از میدان خارج شد. اندریک با 35 میلیون یورو از پالمیراس به رئال پیوست و قرار است از ژوئن 2024 به باشگاه مادریدی اضافه شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا