ورزش

رئال مادرید خانه کاسمیرو است

امیلیو بوتراگنیو:

امیلیو بوتراگنیو، اسطوره و مدیر رئال مادرید، به کاسمیرو ادای احترام کرده و این باشگاه را خانه این ستاره برزیلی دانست.

به گزارش “ورزش سه”، دوران درخشان و فوق العاده کاسمیرو هافبک باتجربه و برزیلی بعد از نزدیک به یک دهه در باشگاه رئال مادرید به اتمام رسید و او اسپانیا را به مقصد لیگ برتر و منچستریونایتد ترک کرد. به نظر می رسد دستمزد هنگفت باشگاه انگلیسی و البته پیشنهادی پنج ساله برای جذب کاسمیرو، علت اصلی تمایل این بازیکن به جدایی از رئال مادرید بوده است.

اما دیروز مراسم خداحافظی این ستاره 31 ساله در ورزشگاه برنابئو و در فضایی احساسی برگزار شد و کاسمیرو نتوانست در خلال مراسم جلوی اشک های خود را بگیرد. امیل بوتراگنیو، ستاره سابق و مدیر فعلی رئال مادرید مدعی شد کاسمیرو مانند یک اسطوره این باشگاه را ترک می کند و این بازیکن همیشه مورد ستایش همه اعضای رئال قرار داشته است.

امیل بوتراگنیو گفت: “روز برگزاری مراسم خداحافظی کاسمیرو از باشگاه روز بسیار ویژه ای برای همه بود، زیرا همه در باشگاه رئال مادرید می دانند که کاسمیرو نماد چه چیزهایی برای ما بوده است. حالا این پرده از دوران حضور این بازیکن در باشگاه به پایان رسیده و البته او در قامت یک اسطوره واقعی رختکن رئال مادرید را ترک خواهد کرد. این بازیکن علاوه بر ثبت رکوردهای فوق العاده در زمین فوتبال، احترام و تحسین همه ما، بازیکنان رئال مادرید، کادر فنی باشگاه و همه هواداران را برای خود به یادگار گذاشته است. حالا فصل جدیدی از زندگی پیش روی کاسمیرو در انگلیس باز شده است و همه ما برای کاسمیرو و خانواده اش آرزوی بهترین ها را در این مرحله جدید داریم. همچنین باشگاه رئال مادرید همیشه خانه کاسمیرو خواهد بود.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا