ورزش

رئیس هیات مدیره استقلال در نقش مدیرعامل

در روزهایی که احمد مددی به دلیل کسالت کمتر در باشگاه حضور می یافت، رییس هیات مدیره باشگاه بیشتر امور مدیریتی این باشگاه را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مددی به دلایلی که کسالت اعلام شد، در سه چهار روز اخیر کمتر در باشگاه استقلال حضور داشت. این در حالی است که آبی‌ها در روزهای داغ و حساس نقل و انتقالات قرار دارند و حضور مدیرعامل بیشتر از همیشه در ساختمان این باشگاه اهمیت دارد.

در این روزها اصغر ملکیان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال به جای مدیرعامل در باشگاه حضور پیدا کرد تا امور مدیریتی به خصوص در بخش نقل و انتقالات را پیگیری کرده و این رویه قطع نگردد.

با اینکه استقلال ۷ بازیکن را به صورت رسمی در اختیار گرفته، هنوز نقل و انتقالاتش پایان نگرفته است. احتمال حضور ۲ بازیکن جدید در این تیم بسیار زیاد است و پس از آن آنها باز هم ممکن است خرید یا تمدیدهای جدید داشته باشند.

تاکنون علیرضا رضایی، امیر حسین حسین زاده، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، امین قاسمی نژاد و محمدرضا آزادی به صورت رسمی با استقلال قرارداد بسته و شیمبا به همراه ابوالفضل جلالی هم به احتمال فراوان در طی امروز و فردا رسماً پای قرارداد با این تیم را امضا خواهند کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا