ورزش

رضایت پیولی: به همه نشان دادیم کی هستیم!

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از پیروزی تیمش برابر اودینزه بسیار خوشحال است.

به گزارش “ورزش سه”، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا روبه‌روی اودینزه به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 در این بازی به پیروزی برسد. 

نیمه اول این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید اما روسونری در نیمه دوم از حریف عقب افتاد و در فاصله 10 دقیقه از دقیقه 83 تا 93 دو گل به ثمر رساند و موفق شد سه امتیاز ارزشمند این بازی را به شکلی دراماتیک از آن خود کند. 

پیولی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما باید در نیمه اول بیشتر از یک گل به ثمر می‌رساندیم اما ناگهان و بدون این که تیم حریف فرصت خاصی داشته باشد دو گل خوردیم و کار در این دیدار برای ما به شدت سخت شد. 

ما در این بازی نشان دادیم که اگر به بازی کردن ادامه دهید، به خودتان و هم تیمی‌هایتان باور داشته باشید، می‌توانید شرایط را کاملا تغییر دهید. ما انتظار داشتیم که دیداری سخت و فیزیکی در پیش داشته باشیم اما سبک درستی را به نمایش گذاشتیم و شخصیت میلان را نشان دادیم تا بتوانیم در دقایق پایانی بازی پیروز شویم. 

1975554

ما باید بازی به بازی پیش برویم و تا جایی که می‌توانیم برنده شویم تا قدرت تیمی خودمان را نشان دهیم. اینتر و یوونتوس با چنان سرعتی پیش می‌روند که فکر کردن به آینده دور برای ما دشوار شده است اما باید همچنان به این مسیر ادامه دهیم و ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

او همچنین با اشاره به اتفاقاتی که برای مایک مانیان در جریان این بازی رخ داد گفت: «او بسیار ناراحت بود. من به مربیانی مانند مایک که محترم و منصف هستند افتحار می‌کنم. ما به اندازه کافی حرف‌های نژادپرستانه در ورزشگاه شنیدیم. افراد نامحترم باید به خانه بروند.»

این صدمین برد سرمربی میلان در سری آ بود و در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد 100 برد بعدی هم با میلان باشد اظهار داشت: «امیدوارم. شما نیستید؟ شما می‌توانید سوال کنید، پس من هم می‌توانم!»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا