ورزش

رقابت کمانداران فارس به مناسبت آزادسازی خرمشهر

ایسنا/فارس یک دوره مسابقه آزاد تیراندازی باکمان به مناسبت گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر در شیراز برگزار شد.

مسابقات آزاد تیراندازی با کمان به مناسبت سوم خرداد، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در زمین چمن مجتمع ورزشی پردیس زرهی شیراز و با حضور ۳۵ نفر از کمانداران استان فارس در دو گروه بانوان و آقایان، در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو رشته ریکرو و کامپوند برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از هیئت تیراندازی فارس، در کامپوند بانوان بزرگسالان، زهرا مرادیان قهرمان شد و مهسا حسینی و سارا بنیانی دوم و سوم شدند. زهره گویا در ریکرو بزرگسالان بانوان قهرمان شد، فاطمه محمد به مقام دوم دست یافت و مریم خادمی سوم شد.  در بخش ریکرو بانوان و در رده سنی جوانان، راضیه بنایی قهرمان شد، آیسا یگانه فر دوم و مهرسا باقری سوم شدند.

در کامپیوند بزرگسالان آقایان، حمیدرضا محمدی اول شد و فرهاد عسگری به رتبه دوم دست یافت. در همین رشته و در رده سنی جوانان،  امیرعلی اطمینانی به مقام نخست دست یافت و مهدی شوقی دوم شد.

در ریکرو بزرگسالان آقایان نیز عبداله محمدی اول شد، سعید محمدی بر سکوی دوم ایستاد و فرهاد زارع سوم شد.  در ریکرو جوانان هم صادق کریمیان قهرمان شد و امیرحسین ابراهیمی و  محمدحسن بناکار دوم و سوم شدند. محمد حسن بناکار

علی روزی طلب رئیس هیات استان در حاشیه این رقابت ها گفت: به منظور افزایش سطح آمادگی کمانداران استان فارس جهت حضور قدرتمند در رقابت های کشوری مسابقات و برنامه های هدفمند و مستمر برنامه ریزی هایی انجام شده که به یاری خدا و در صورت مساعد بودن شرایط، بویژه کاهش محدودیت‌های کرونا، سعی در اجرای هر چه بهتر و بیشتر این برنامه ها داریم.

وی همچنین از حضور کلیه کمانداران، همکاری امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی پیشکسوت ورزش تیراندازی  و فرماندهی ارشد نزاجا در استان فارس،  عباس حاجی زاده مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس و مهدی کارآمد، بابت همکاری و مساعدت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، داوری این مسابقه که با حضور کماندارانی از شهرستانهای گراش، جهرم، فسا، شیراز، مرودشت و بوانات برگزار شد، بر عهده خانم ها هانیه سلطانی و زهرا رعیتی و آقایان جواد مهندسان و فرید رزمی بود.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا