ورزش

رمزگشایی از صحبت‌های رییس کمیته جوانان درباره حضور مهدوی‌کیا

صحبتهای رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال می‌تواند تلنگری باشد بر اتفاقاتی در فوتبال ایران که ناشی از وجود قدرتهای موازی در این مجموعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از اتفاقات مهم در فوتبال ایران، مطرح شدن نام مهدی مهدوی کیا ستاره سالهای نه چندان دور فوتبال برای عهده دار شدن هدایت تیم فوتبال امید ایران است. هرچند این موضوع هنوز به قطعیت نرسیده، اما این انتخاب نشان از مسیر درستی است که فدراسیون در آن قرار گرفته است.

میرشاد ماجدی عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس کمیته جوانان ضمن ابراز خرسندی از انتخاب مهدوی کیا برای این منظور، اشاره به اجماع تصمیم سازان فوتبال بر این چهره دارد و عنوان می‌کند مجموعه فدراسیون فوتبال در انتظار پاسخ نهایی مهدوی کیا است.

در خصوص مطرح شدن سپردن مسئولیت و مدیریت سایر تیم‌های پایه به مهدوی کیا در صورت حضور او در راس سکان هدایت تیم فوتبال امید، ماجدی صحبت‌های قابل توجهی دارد. او ابتدا عنوان می‌کند شاید بحث مشاوره از مهدوی کیا در این زمینه‌ها مطرح باشد که این اتفاق خوبی است اما بدیهی است که مسئولیت همه تیم‌های پایه در اختیار کمیته جوانان است.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش با ابراز ناخشنودی از یکسری اتفاقات عنوان می‌کند: «اگر آقای عزیزی خادم مایل باشد مسئولیت‌های کمیته جوانان را به مهدوی کیا تفویض کنند، بنده حاضرم کلید کمیته جوانان را در اختیار ایشان قرار دهم و در جایی دیگر به فوتبال خدمت کنم.»

رییس کمیته جوانان با ابراز بی اطلاعی از چنین تصمیمی به رادیو ورزش می‌گوید: «من خودم از طریق رسانه‌ها متوجه این موضوع شدم، اما بدیهی است که دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجند و باید یک نفر این مسئولیت را داشته باشد تا مباحث با هم قاطی نشود و تصمیمات دوگانه باعث متضرر شدن فوتبال نشود.

ماجدی حتی با صراحت عنوان می‌کند: «کمیته جوانان ارث پدری من نیست و آقای عزیزی خادم در این زمینه اختیار دارند هر تصمیمی بگیرند».

این صحبت‌های ماجدی که سالهاست ریاست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال را برعهده دارد و اخیرا هم به عضویت هیات رییسه در آمده، هم نشان از نارضایتی از وجود قدرتهای موازی احتمالی و تعدد سلیقه و تصمیم گیری های چندگانه در آینده احتمالی است. اتفاقی که سود آن به مراتب کمتر از ضرر آن خواهد بود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا