ورزش

رمی‌ها هواداران حریف را کتک زدند!

هواداران برایتون در جریان بازی دور رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل رم در ورزشگاه المپیکو مورد حملات پی در پی طرفداران‌ تیم ایتالیایی قرار گرفتند.

به گزارش “ورزش سه”، هواداران برایتون در جریان بازی مقابل رم، مانند پیش از شروع بازی، مورد حملات بیشتری از سوی هواداران رم قرار گرفتند و بطری‌ها، سکه‌ها و فندک‌ها به جایگاه آن‌ها پرتاب شد.

هواداران برایتون در جریان دیدار پنجشنبه شب لیگ اروپا که تیم ایتالیایی با نتیجه 4-0 پیروز شد، مورد حملات پی در پی هواداران رم قرار گرفتند.

گروهی از هواداران برایتون عصر چهارشنبه مورد حمله قرار گرفتند که دو نفر از آن‌ها پس از حمله طرفداران افراطی رم با سلاح سرد، راهی بیمارستان شدند.

این حملات شدید در ورزشگاه المپیکو هم ادامه یافت پ هواداران رم، طبق بیانیه برایتون، وسایل مختلفی را به سمت هواداران تیم انگلیسی پرتاب کردند.

رمی‌ها هواداران حریف را کتک زدند!

در بیانیه برایتون آمده است:”ما از بطری‌ها، سکه‌ها و فندک‌هایی که توسط هواداران تیم حریف پرتاب می‌شوند، آگاه هستیم. ما به یوفا و پلیس ایتالیا گزارش داده‌ایم و درخواست کرده‌ایم که اقدامات فوری انجام شود.

این باشگاه همچنین به هواداران برایتون توصیه کرد از ترس خشونت طرفداران افراطی رم، در سطح شهر پیراهن‌های تیم انگلیسی را به تن نکنند. طبق گزارش تاک اسپورت، هر دو هوادار که چاقو خورده بودند اکنون از بیمارستان مرخص شده‌اند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا