ورزش

روایت جالب ستاره تازه‌وارد لیورپول از کار با کلوپ

لوئیس دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول، صحبت های جالبی را در رابطه با یورگن کلوپ مطرح کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در ادامه خرید های فوق العاده ای که یورگن کلوپ برای لیورپول انجام داده، لوئیس دیاز نیز در نقل و انتقالات زمستانی گذشته راهی این تیم شد. ستاره کلمبیایی خیلی زودتر از حد تصور توانست به یک بازیکن کلیدی در ترکیب تیم یورگن کلوپ تبدیل شود و در همین مدت زمان کوتاه نمایش‌های درخشانی در لباس این تیم ارائه داده است.

لوئیس دیاز حالا در مصاحبه ای پیرامون کار با یورگن کلوپ می‌گوید: ” باورنکردنی! این تنها کلمه ای است که می توانید از زمان کوتاهی که با هم کار کرده ایم برای او استفاده کنید. او فردی بسیار متواضع و آرام است. او سعی می کند اطمینان حاصل کند که همه بازیکنانش راضی هستند و برای من، این بسیار مهم است. در ابتدا فکر می کنم بیشتر به دنبال این بود که به من بگوید تا به حال چه کار کرده ام. او سعی می‌کرد به من بفهماند که به کاری که عادت داشتم ادامه بدهم.”

دیاز در ادامه گفت: “او می‌خواست من بدانم که تا به حال عملکرد بسیار خوبی داشته‌ام و باید سعی کنم بیشتر همین کار را انجام دهم. فوتبالم را با شادی و خوشحالی بازی کنم، در حالی که واضح است که برنامه‌ها و دستورالعمل‌های تاکتیکی ترجیحی او را به کار ببرم.”

گفتنی است تزریق لوئیس دیاز به ترکیب لیورپول باعث شده که برخی دیگر از بازیکنان این تیم نیز فرم بهتری پیدا کنند. به عنوان مثال سادیو مانه به بهترین فرم خود بازگشته است، در حالی که دیه گو ژوتا نیز تاثیر گذاری بیشتری در بازی ها از خود نشان می دهد.
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا