ورزش

رکورد ویژه رضا اسدی در سپاهان

ستاره طلایی‌پوشان دفاعی نیست

دیگر باید برچسب هافبک دفاعی و یک بازیکن دفاعی را کاملا از روی نام رضا اسدی پاک کرد.

به گزارش “ورزش سه”، خرید جدید سپاهان در نقش ستاره شماره یک این تیم در مسیر صدرنشینی ظاهر شده است و با آماری ویژه توانسته اولین بازیکنی لقب گیرد که طی چهار بازی ابتدایی فصل، گل زده است.

هافبک دفاعی اسبق فوتبال ایران از فصل گذشته در نقش جدیدی فرو رفته و توانسته به عنوان یک بازیکن تهاجمی و گلزن ظاهر شود و اکنون نیز با چهار گل زده در صدر جدول گلزنان حاضر شود.

اسدی که علیرغم فصل موفقی که با پرسپوليس از حیث آمار فنی داشت در نهایت از این تیم جدا شد، در تراکتور نیز به عنوان گلزن اول ظاهر شد و تا هفته‌ پایانی مدعی دستیابی به عنوان آقای گلی و رسیدن به کفش طلا بود که در نهایت آن را با اختلاف یک گل به شهریار مغانلو واگذار کرد.

1917761

اسدی در این فصل اما به عنوان ستاره نقل و انتقالات خیلی زود با سپاهان به توافق دست یافت تا ماجراجویی‌اش را در اصفهان دنبال کند. او که کاملا مورد تایید مورایس قرار دارد، توانسته تا اینجای فصل با ثبت چهار گل زده و گلزنی طی چهار بازی ابتدایی، به خوبی نشان دهد که دلیل تلاش طلایی‌پوشان برای جذب وی چه بوده و نکته جالب اینجاست که او روزگاری به عنوان هافبک دفاعی رقیب دیگر بازیکنان این پست بود اما اکنون کاملا روی دیگر خود را در فاز تهاجمی با درخشش به نمایش گذاشته است و شرایطی رویایی را تجربه می‌کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا