ورزش

زنده‌روح: تغییر فضا از قلعه‌نویی به مارینوس، به زمان نیاز دارد


هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان از بازگشت به این تیم و تغییر فضای آن با حضور سرمربی یونانی گفت.

احمدرضا زنده روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه در دوران اوج خودش به فجرسپاسی رفت و به نظر می‌رسد این اتفاق چندان مورد دلخواهش نبوده، اظهار داشت: به هرحال این هم قسمتی از زندگی بود. زندگی همیشه بالا و پایین دارد. درست است در زمان بدی از گل گهر جدا شدم اما حالا که نگاه می‌کنم شاید این اتفاق به من کمک هم کرده باشد. امیدوارم از این به بعد بتوانم دوباره به شرایط خوب برسم. مطمئن هستم با تلاش خودم، کمک کادرفنی و هم تیمی‌هایم این اتفاق می‌افتد.

وی در خصوص اینکه هنگام جدایی امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر بود و حالا که برگشته باید با مارینوس اوزونیدیس کار کند، گفت: رزومه قلعه نویی مشخص و یکی از بزرگترین مربیان کشورمان است. 3 سال اینجا بود و تفکر خاصی در تیم وجود داشت. حالا سرمربی خارجی آمده که شاید سبک کارش متفاوت باشد. مطمئنا بعد از 3 سال، تغییر فضای تیم کمی سخت است. بازیکنان باید با طرز تفکر مربی جدید هماهنگ شوند و به همین خاطر نیاز به زمان داریم. امیدواریم هرچه زودتر بچه‌ها با سبک و سیاق کادرفنی جدید وفق پیدا کنند. گل گهر در این چند سال شرایط خوبی داشته، امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم و نتایج خوبی هم بگیریم.

زنده‌روح در مورد کار کردن با اوزونیدیس، عنوان کرد: چند روز تحت نظر مارینوس تمرین کردیم. فکر می‌کنم مربی خوبی باشد. با اینکه هنوز کار جا نیفتاده و تیم کامل نشده اما انرژی مثبتی که دارد نشان می‌دهد دوست دارد کار کند و این مساله خیلی به تیم کمک خواهد کرد. کادرخوبی هم دارد و هادی عقیلی هم در کنار ما است. شرایط را مثبت می‌بینم و امیدوارم امسال سال گل گهر باشد.

هافبک گل گهر در خصوص اینکه یکی از بازیکنان مورد اعتماد قلعه‌نویی در گل گهر بود و حالا با سِمت جدید او و با اینکه کار بسیار سختی دارد، چقدر امیدوار است که پیراهن تیم ملی را بر تن کند، گفت: یکی از اهداف هر بازیکنی این است که به تیم ملی دعوت شود. قطعا برای بازی در تیم ملی به جای صددرصد باید هزاردرصد توان بگذارم. با اتفاقاتی که افتاد و شرایطی که به وجود آمد تا حدود 2 سال از موقعیت فوتبالی‌ام دور شوم، الان انگیزه بالایی دارم. نه فقط به خاطر تیم ملی، به خاطر اینکه دوباره آن موقعیت را به دست بیاورم.

وی افزود: باید هم انگیزه بیشتری داشته باشم و هم انرژی بیشتری بگذارم. امیدوارم این انگیزه و انرژی به من کمک کند تا اگر شرایطم به شرایط تیم ملی خورد، بتوانم این پیراهن را بر تن کنم. این اتفاق آرزوی هر فوتبالیستی است.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا