ورزش

اوزونیدیس: به دنبال خوب بازی کردن نیستیم، می‌خواهیم ببریم

اوزونیدیس: به دنبال خوب بازی کردن نیستیم، می‌خواهیم ببریم


اوزونیدیس سرمربی گل گهر معتقد است از آن‌جایی که جام حذفی تک بازی استف حتما باید این بازی ر ا پیروز شوند.

به گزارش ایلنا، گل گهر سیرجان فردا (پنج شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعت 19 میزبان هوادار است. مارینوس اوزونیدیس سرمربی گل گهر در نشست خبری پیش از این بازی اظهار داشت: بازی خیلی مهمی برای ماست، چون می‌خواهیم از این مرحله صعود کنیم. می‌دانیم یک بازی است و حق اشتباه نداریم. در طول مسابقه باید تمرکز داشته باشیم، حالا چه در 90 دقیقه و چه در وقت‌های اضافی.

او در مورد نتایج ضعیف این تیم در بازی‌های اخیر افزود: در بازی‌های اخیر ما خیلی خوب بازی می‌کنیم، ولی می‌بازیم. وقتی خیلی خوب هم بازی می‌کنیم، باز هم می‌بازیم. فردا مهم نیست خوب بازی کنیم یا بد بازی کنیم و فقط به دنبال بردن هستیم.

سرمربی گل گهر در مورد دلایل این نتایج ضعیف توضیح داد: دلایل زیادی دارد. الان وقت مناسبی برای توضیح دادن این موارد نیست. از دیدگاه سرمربی خسته شده‌ام که همه بگویند چقدر خوب بازی می‌کنید ولی وقتی می‌بازیم خسته کننده است. برای بازیکنانم همین اتفاق افتاده است؛ خوب بازی می‌کنند و همه تلاششان را می‌کنند. همه کار می‌کنند، ولی در آخر تیم رقیب خوشحال می‌شود. شاید باید فردا تغییر رویه بدیم و فقط به دنبال بردن بازی باشیم. فردا بازی حذفی است و بازی‌های حذفی کاملا متفاوت است.

او د رمورد غایبان این تیم در بازی فردا گفت: منتظریم شرایط چند بازیکن را ببینیم که تصمیم‌گیری کنیم می‌توانند بازی کنند یا خیر. ما مثل همیشه مشکلات و مصدومیت‌هایی داریم که نمی‌خواهم درباره آنها صحبت کنم. باید شرایط را بررسی کنیم. مهم‌ترین مسئله این است بازیکنانی که بازی می‌کنند صددرصد توان‌شان را بگذارند.

سرمربی گل گهر درباره عدم رضایت هواداران گل گهر از عملکرد این تیم بیان کرد: این طبیعی است که آنها خوشحال نباشند. همه ما وقتی نتیجه نمی‌گیریم، خوشحال نیستیم. من و بازیکنانم بیشتر از هواداران ناراحت هستیم. در این مسابقات که نتیجه نگرفتیم، نمی‌گویم خیلی خیلی بهتر بودیم ولی در بسیاری از آنها بهتر از حریفمان بودیم ولی شانس‌هایمان را از دست دادیم.

 وی در پایان گفت: بارها گفتم هواداران و افرادی که اطراف تیم هستند، باید وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد نزدیک تیم باشند و از تیم حمایت کنند نه وقتی تیم می‌برد. به خاطر همین نیاز داریم که فردا هواداران بیایند و از دقیقه یک تیم را حمایت کنند.

 



انتهای پیام/

آگهی
ورزش

یوونتوس به قعرنشین سقوط کرده هم نه نگفت!

بانوی پیر با ثبت ششمین بازی بدون برد متوالی، نه تنها نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، بلکه رده سوم جدول را هم از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس با ثبت یک بازی بدون برد دیگر نشان داد که عزم خود را برای لبریز کردن کاسه صبر هوادارانش جزم کرده است. بانوی پیر که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، کافی بود امروز (یکشنبه) در هفته سی‌و‌ششم سری A در خانه‌اش بر سالرنیتانا، قعرنشین جدول و تیم سقوط کرده به سری B غلبه کند، این بازی را به زحمت و با فرار از شکست خانگی در وقت‌های تلف شده، با تساوی یک – یک به پایان رساند تا نقطه تاریک دیگری در کارنامه‌اش در فصل 24-2023 ثبت شود.

سالرنیتانا با گلزنی نیکولو پیروتزی در دقیقه 27 پیش افتاد و بعد از آن بانوی پیر تا پایان 90 دقیقه هرچه زد به در بسته خورد. در نهایت اما هافبک فرانسوی یوونتوسی‌ها، آدرین رابیو قفل دروازه حریف سرسخت را شکست. با این حال ششمین بازی بدون برد متوالی یوونتوس در تمامی رقابت‌ها و هجدهمین بازی بدون برد این تیم در فصل جاری سری A رقم خورد که به اندازه بردهای تیم تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری است. این نتیجه سبب شد که یووه نتواند رده سوم را از بولونیا پس بگیرد و نسبت به هفته گذشته یک پله سقوط کرد.

یوونتوس با این نتیجه ناامید کننده خود را برای مصاف با آتالانتا در فینال جام حذفی ایتالیا که چهارشنبه شب برگزار خواهد شد، آماده کرد، آتالانتایی که با صعود به فینال لیگ اروپا سرشار از روحیه و اعتماد به نفس است. دو بازی پایانی یوونتوس – به ترتیب در فصل جاری سری A، به ترتیب در خانه بولونیا و در آلیانتس تورین برابر مونتزا – است.

در آخرین بازی امشب سری A از ساعت 22:15 آتالانتا میزبان رم خواهد بود.

در جدول رده‌بندی سری A، اینتر با 92 و میلان با 74 امتیاز اول و دوم هستند. بولونیا و یوونتوس نیز هر دو 67 امتیازی هستند اما بولونیا به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به بانوی پیر در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام/

آگهی
ورزش

ترابی: اورونوف فوق العاده است/ کاری به بازی استقلال نداریم

ترابی: اورونوف فوق العاده است/ کاری به بازی استقلال نداریم


مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس می‌گوید تمرکز پرسپولیس روی بازی‌های خودشان است و بازی استقلال کار ندارند.

به گزارش ایلنا، مهدی ترابی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی صحبت کوتاهی را در جمع خبرنگاران انجام داد.

او در مورد بازی گفت: بازی سخت شد. نیمه اول خیلی خوب بود اما با اتفاقی که افتاد، بازی سخت شد. خدا را شکر بازی را بردیم و یک سه امتیاز خوب گرفتیم.

هافبک پرسپولیس درباره اخراج رفیعی عنوان کرد: اتفاق بود. فوتبال است و طبیعی است. این اتفاقات رخ می‌دهد. خدا را شکر شرمنده نشدیم.

ترابی درباره اوستون اورونوف گفت: اورونوف فوق‌العاده است. عالی.

وی در پایان در واکنش به اینکه دیدار استقلال و ذوب‌آهن با یک گل به سود ذوب در جریان است، گفت: من به بازی‌های دیگر کار ندارم. ما تصمیم‌ گرفتیم فقط روی بازی‌های خودمان تمرکز کنیم.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا