ورزش

سامورایی وحشی، اروپا را به خاک و خون کشید!

ساعاتی بعد از آتشبازی تاکفوسو کوبو، یک ژاپنی دیگر در اروپا گلزنی کرد و این بار دروازه بایرن مونیخ را گشود.

به گزارش “ورزش سه”، پیروزی پرگل رئال سوسیه‌داد مقابل گرانادا یک نقش اصلی داشت: تاکفوسو کوبو. وینگر راست خوش تکنیک ژاپنی که در همان شروع بازی و با فرار استثنایی از خط آفساید در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه ناگهانی، گوشه دروازه گرانادا را هدف گرفت و تیمش را به گل رساند.

اگرچه گرانادا دقایقی بعد این گل را پاسخ داد اما درخشش کوبو ادامه داشت. او بار دیگر در جناح راست صاحب توپ شد و با یک حرکت عرضی برای خود فضا ساخت و با یک شلیک باورنکردنی توپ را به کنج دروازه رائول فرناندز فرستاد تا نیمه اول با برتری سوسیه‌ داد به پایان برسد.

کوبو در این بازی همچنین یک موقعیت خلق کرد و دقت پاس 85 درصدی داشت تا بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد و در برتری 5-3 سوسیه‌داد، نام خود را به عنوان یک ستاره مطرح کند.

1919468

ساعاتی بعد از پایان این بازی، یک ژاپنی دیگر در ورزشگاه بوریسیا پارک در قلب دفاع گلادباخ برابر مهاجمان سرسخت بایرن مونیخ به میدان رفت. کمتر کسی از مدافع مرکزی گلادباخ انتظار گلزنی داشت اما او روی یک ارسال کرنر و با جایگیری خوب، موفق شد توپ را به گوشه دروازه بفرستد و گلر باواریایی را مغلوب کند.

<a href='https://sayeb.ir/tag/%d9%85%d9%88%d9%86%d8%b4%d9%86-%da%af%d9%84%d8%a7%d8%af%d8%a8%d8%a7%d8%ae'>مونشن گلادباخ</a>
جالب اینکه گلادباخ با این گل و عملکرد خوب ایتاکورا در خط دفاعی، توانسته پیروزی را حفظ کند و حالا ممکن است با گل ستاره ژاپنی، شکست بزرگ یاران هری کین را رقم بزند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا