ورزش

ساکا: سرنوشت قهرمانی لیگ برتر دست آرسنال است

بازی با سیتی فینال نه اما نیمه نهایی است

بوکایو ساکا، مهاجم آرسنال، معتقد است که با توجه به شرایط موجود سرنوشت قهرمانی دست خودشان است.

به گزارش ورزش سه، بوکایو ساکا معتقد است که به اندازه کافی در مورد اتفاقات بازی آرسنال-لیورپول بحث شده و توپچی ها باید خیلی سریع تمرکز خود را به بازی روز یکشنبه مقابل وستهم معطوف و برای حفظ فاصله 6 امتیازی خود با منچسترسیتی تلاش کنند.

او در مورد شرایط تیمش گفت: “بچه ها بعد از بازی با لیورپول ناراحت و ناامید بودند زیرا همه می خواستیم برنده بازی شویم. اما حالا دیگر نمی توانیم چیزی را عوض کنیم و باید تمرکز خود را روی بازی بعد مقابل وستهم معطوف کنیم. همه ما می دانیم که بازی مهمی در پیش داریم و آماده می شویم تا با انجام بهترین بازی ممکن هر سه امتیاز را به دست آوریم.”

مهاجم آرسنال افزود: “قرار نیست اینجا بنشینم و به شما بگویم که از یک امتیاز (مقابل لیورپول) راضی هستم. ما می خواستیم با سه امتیاز آن جا را ترک کنیم بنابراین کمی ناامیدی در من وجود دارد که چرا نتوانستیم این کار را انجام دهیم. آنفیلد ورزشگاهی است که هرگز در آن پیروز نشده ام و فکر می کردم که الان بهترین زمان ممکن برای این کار است. ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم و بابت آن شرمساریم.”

ساکا در مورد شانس قهرمانی تیمش تاکید کرد: “به عنوان بازیکن ما واقعا می خواهیم این کار را انجام دهیم. می دانیم که همه چیز دست خودمان است و باید بازی به بازی پیش برویم. اگر بتوانیم در 8 بازی آینده نتایج خوبی کسب کرده و برنده شویم، عنوان قهرمانی مال ما خواهد بود. بنابراین باید با تمرکز بالا کار کنیم. این یک فصل طولانی است و ما باید ثبات خود را تا پایان کار حفظ کنیم.”

او در مورد اهمیت بالای بازی مستقیم با سیتی در تعیین قهرمان گفت: “من نمی گویم بازی با سیتی یک فینال است اما شاید یک نیمه نهایی باشد چرا که بازی بسیار بزرگ و مهمی خواهد بود و هر دو تیم در اوج برای موفقیت خواهند جنگید. رقابت بسیار نزدیک و بزرگی را در این دیدار شاهد خواهیم بود.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا