ورزش

ستارگان تیم مجیدی، عصای دست ساپینتو می‌شوند

صالح حردانی و حسین مرادمند که در 2 مقطع متفاوت از ستاره های استقلال فصل قبل بودند، امروز عصای دست ساپینتو خواهند بود.

به گزارش “ورزش سه”، با غیبت سیلوا و یامگا، دوستاره خارجی و تاثیرگذار استقلال در دیدار امروز مقابل هوادار، ساپینتو کار سختی برای جایگزینی آنها ندارد و به احتمال فراوان شاهد حضور حردانی و مرادمند در ترکیب اصلی خواهیم بود.

دو بازیکن یاد شده در فصل گذشته، هرکدام به سهم خود در نیم فصل اول و دوم مسابقات لیگ بیست و یکم، از مهره‌‌های تاثیرگذار در قهرمانی استقلال بودند و امروز، فرصت دوباره ای خواهند داشت تا در این فصل هم با عملکرد قابل قبول، در مسیر قهرمانی به استقلال کمک کنند.‌

1852485

نیمکت نشینی آنها در هفته‌های گذشته شاید تاثیر منفی در عملکردشان گذاشته باشد اما این فرصت حضور در میدان می‌تواند انگیزه دو چندانی برای حضور مجدد در ترکیب اصلی و پس گرفتن جایگاه از دست رفته باشد که این امر مستلزم عملکردی قابل توجه برابر تیم پر نوسان هوادار است.

استقلال مدل ساپینتو نشان داده که دستاوردهای فردی برای آنها ارزشی ندارد و روحیه تیمی حرف نخست را می‌زند، تمام بازیکنان جایگزین معمولا با تمام وجود برای موفقیت استقلال تلاش می کنند که نمونه آن را بارها در این فصل شاهده بوده ایم.

باید دید که تغیرات مهم در خط دفاعی و حضور حردانی و مرادمند، تأثیرات مثبتی بر عملکرد تدافعی آبی ها خواهد داشت یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد. با تمام این مسائل، آبی ها امیدوارند که با پیروزی در دیدار امروز، به مصاف پرسپولیس بروند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا