ورزش

سرمربیان محبوب استقلال و پرسپولیس در آلیانز (عکس)

به یاد دربی‌های پرماجرا

وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان سابق استقلال و پرسپولیس نیز نظاره گر دیدار بایرن و سیتی بودند.

به گزارش “ورزش سه”، دیدار پر فراز و نشیب بایرن مونیخ و منچستر سیتی در شرایطی با تساوی یک – یک به پایان رسید که شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند به لطف پیروزی درخشان در بازی رفت، راهی مرحله بعد شوند. دیداری که البته مهمانان ویژه ای داشت.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران که اکنون هدایت تیم ملی عمان را برعهده دارد، به همراه پسرش در استادیوم آلیانز شهر مونیخ حاضر شده بود و این مسابقه حساس را از نزدیک به تماشا نشست.

البته برانکو تنها چهره آشنای حاضر در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ نبود. چرا که وینفرد شفر، سرمربی اسبق استقلال نیز در استادیوم آلیانز حضور پیدا کرده بود و این بازی را از نزدیک مشاهده کرد.

1854455

نکته جالب اینکه شفر و برانکو در لیگ های هفدهم و هجدهم چهار بار با یکدیگر روبرو شدند که سهم سرمربی کروات 2 پیروزی بود و پیرمرد آلمانی نیز یک بار به لطف تک گل وریا غفوری از سد رقیب دیرینه گذشت.

آن دیدار که استقلال با هدایت شفر و برابر پرسپولیس به پیروزی رسید، آخرین برد آبی های پایتخت در جریان بازی و در طول 90 دقیقه برابر رقیب سنتی است. حالا و در آستانه یکی از حساس ترین دربی های تاریخ، استقلالی ها امیدوارند با یک سرمربی خارجی دیگر، طلسم ناکامی های خود را بشکنند و ساپینتو بتواند ادامه دهنده راه شفر باشد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا