ورزش

لیگ یک / برد مهم و 4 تیمِ هم‌امتیاز!

پارس جنوبی 3 – نفت و گاز گچساران یک؛

جمی‌ها موفق به کسب پیروزی ارزشمند مقابل شاگردان پیروز قربانی شدند.

به گزارش “ورزش سه”، در آخرین بازی هفته سی‌اُم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های پارس جنوبی جم و نفت و گاز گچساران از ساعت 19 امشب در استادیوم تختی جم به مصاف هم رفتند.

پارس جنوبی جم بازی را با ترکیب عرفان اسفندیاری، کنعان طاهرنژاد، میلاد تقیان، محمدمهدی زارع، محمد علیزاده، علی‌اصغر هوشمند، علی دشتی، حسین پورامینی، همایون افتخاری، حمیدرضا نادری و محمد سرفراز آغاز کرد و مقابل نفت و گاز قرار گرفت.

وحید اصغرزاده، محسن آقایی، امین رضایی، رضا خانی، علی نبی‌زاده، امیرمحمد منصف، میلاد باقری، علی قربانخانی، مهدی کربلایی، مجید تاجیک و ساسان جعفری‌کیا نیز 11 بازیکن منتخب پیروز قربانی را مقابل پارس جنوبی جم تشکیل می‌دادند.

پارس جنوبی جم که در چهار دیدار اخیرش دو تساوی و دو پیروزی به دست آورده بود، در مسابقه امشب هم موفق شد با گل‌های علی‌اصغر هوشمند (7)، کنعان طاهرنژاد (42) و علیرضا ارجمندیان (4+90) در مقابل تک گل امیرمحمد منصف (75) برای نفت و گاز، به برتری پُر گل برسد.

تیم فوتبال پارس جنوبی با برتری 3 بر یک مقابل نفت و گاز گچساران مثل سایپا، آریو اسلامشهر و مس سونگون 42 امتیازی شد، اما به‌خاطر تفاضل گل کمتر در رتبه نُهم جدول لیگ دسته اول قرار گرفت و شاگردان پیروز قربانی هم با 38 امتیاز در رده دهم ایستادند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا