ورزش

سرمربی تیم والیبال پیکان: باید به نظر جمعی حتی اگر اشتباه هم باشد، احترام بگذاریم


سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: همه باید به نظر جمعی احترام بگذارند، حتی اگر این نظر اشتباه بوده باشد.

پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و نظرسنجی سازمان لیگ فدراسیون والیبال اظهار داشت: من اعتقاد دارم همان چیزی که از روز اول مصوب شد باید اجرا شود. دقیق به یاد دارم در روزی که قرار بود درمورد نحوه برگزاری مسابقات اعلام نظر کنیم من به نمایندگی از باشگاه پیکان گفتم که ما با شیوه برگزاری به روش VNL موافق هستیم، اما در ادامه نماینده برخی از تیم‌ها که اتفاقاً کنار هم نشسته بودند به روش کنونی رای دادند.

وی با بیان اینکه باید به نظر جمعی حتی اگر اشتباه هم باشد، احترام بگذاریم، ادامه داد: برام عجیب است برخی تیم‌هایی که به دنبال برگزاری متمرکز مسابقات بودند حالا با این طرح مخالفت کردند و برعکس که این تغییر نظر اصلاً نکته جالبی نیست. قرار از ابتدا این بود که مسابقات دور رفت و برگشت به صورت رفت و برگشت و مسابقات پلی‌آف به صورت متمرکز و فینال هم تک بازی باشد. الان هم اعتقاد دارم بهتر است همین طرح اجرا شود. 

سرمربی تیم والیبال پیکان خاطرنشان کرد: تیمی در لیگ داریم که هر بار شرایط بر خلاف نظرش پیش می‌رود تصمیم و نظرش را هم تغییر می‌دهد و حتی شاهد بودیم تهدید به کناره‌گیری هم کرده‌اند. آنها فکر می‌کنند اگر کنار بروند چه می‌شود؟ تیم دیگری جایگزین آنها خواهد شد و مسابقات ادامه پیدا می‌کند. 

اکبری گفت: به هر حال برگزاری لیگ با کیفیت می‌تواند به تیم ملی کمک کند. این موضوع باعث می‌شود تا بازیکنان به آمادگی کامل برسند و در ادامه به تیم ملی بروند. از طرف دیگر باید شرایط بازیکنان و باشگاه‌ها را هم درنظر گرفت تا تیمی متضرر نشود و به سرمایه‌های والیبال کشورمان هم آسیبی وارد نشود.

انتهای پیام/



سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: همه باید به نظر جمعی احترام بگذارند، حتی اگر این نظر اشتباه بوده باشد.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا