ورزش

سرمربی شاهین: در استانی که دوسوم بودجه کشور را می‌دهد، اداره تیم لیگ یکی نباید سخت باشد


سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر از بی توجهی مسئولان به این تیم ابراز ناراحتی کرد.

محمد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم شاهین شهرداری بوشهر پیش ازبازی با شمس آذر قزوین، اظهار داشت: حدود دو هفته‌ است که تغییر و تحولاتی در سطح مدیریت ایجاد شد. مدیرعامل جدید آمد و با بچه‌ها صحبت شد. قول‌های دادند و منتظریم که ان‌شاالله عملی شوند. بچه‌های تیم خداراشکر با روحیه تمرینات را پشت سر می‌گذارند و تمرکزشان روی بازی فردا مقابل شمس آذر قزوین است. امیدواریم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم.

سرمربی شاهین بوشهر در مورد اینکه آیا پولی توسط مدیریت جدید به بازیکنان پرداخت شده، عنوان کرد: قول داده‌اند که صبح بازی یا بعد از بازی مبلغی به بازیکنان پرداخت شود.

وی در خصوص اینکه آیا وعده و وعیدهای زیاد اعضای تیم را اذیت نمی‌کند، گفت: دیگر عادت کرده‌ایم. الان منتظریم تغییرات را در عمل ببینیم و امیدواریم حرف‌هایشان عملی شود. شرایط خیلی سختی داریم. بازیکنان تیم پس از پایان فصل گذشته تا الان دریافی نداشته‌اند. آن‌ها فوتبالیست هستند و شغل دیگری هم ندارند. البته بحث اسکان، تغذیه و وضعیت تمرین تیم حل شده، اگر بحث مالی هم حل شود، بقیه مشکلات تا حد زیادی رفع می‌شوند.

قنبری در مورد اینکه آیا مشکل شاهین بوشهر فقط تعویض مدیرعامل بود، اظهار داشت: خیلی در این مسائل ورود نمی‌کنم اما قطع به یقین فقط بحث مدیرعامل تنها نیست. مشکلات مالی باید برطرف شوند. شورای شهر ابتدای فصل اعلام کرد؛ شرایطی نداریم مانند فصل قبل تیمداری کنیم اما به هرحال باید مدیریت و تامین بودجه می‌کردند. باید مشکلات مالی رفع شوند وگرنه هرکسی می‌تواند مدیرعامل باشد. انشاالله بحث بودجه هم حل شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مدتی پیش شهردار در تمرین تیم حاضر شد و با بازیکنان صحبت کرد. او به این ماجرا ورود کرده و قول داده مشکلات برطرف شوند. بچه‌ها هم اعتماد کردند و با روحیه بهتری به کارشان ادامه می‌دهند.

سرمربی شاهین بوشهر در مورد اینکه این تیم سابقه زیادی در بازیکن سازی دارد و اگر در غفلت مسئولان شهری و استانی به لیگ دسته دو برود ممکن است به سرنوشت تیم‌هایی مانند پاس دچار شود، گفت: واقعا بوشهر استعدادهای زیادی دارد. بازیکنان جوان زیادی داریم که امید دارند در تیم شهر خودشان بازی کنند و این تیم لیگ یکی سکوی پرتابی برای آن‌ها شود تا به تیم‌های بهتر بروند. مسئولین نباید بی خیال، بی مسئولیت و بی اهمیت باشند. در استانی که تقریبا دو سوم بودجه کشور را می‌دهد، اداره یک تیم لیگ یکی نباید کار سختی باشد.

انتهای پیام/



سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر از بی توجهی مسئولان به این تیم ابراز ناراحتی کرد.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا