ورزش

سرمربی شمس آذر: از شکست تیم چوکا ناراحت هستم

قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: چوکای تالش خیلی پرانرژی بازی کرد و از شکست این تیم ناراحت شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر پس از پیروزی برابر چوکا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی بود و تیم چوکا خیلی پرانرژی بازی کرد و تماشاگران یک بازی زیبا را دیدند

وی افزود: تا دقیقه ۷۵ هر دو تیم موقعیت داشتند و تیم چوکا خیلی پرتلاش بازی کرد اما ما از موقعیت‌های خودمان استفاده کردیم و گل‌های برتری را زدیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر بیان کرد: در دقایقی از بازی تیم چوکا شایسته رسیدن به گل بود و اگر در آن دقایق به گل می‌رسید وضعیت بازی تغییر می‌کرد.

وی با بیان اینکه از شکست تیم چوکا ناراحت هستم، ادامه داد: هواداران چوکا نسبت به تیم خود تعصب دارند و با آن زندگی می‌کنند اما باید بپذیریم این تیم در این فصلی که گذشت ساختار نداشت.

دقیقی با بیان اینکه مسئولین این شهرستان باید شکل و شمایل بهتری به تیم بدهند، عنوان کرد: این تیم فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه حذف این تیم حیف است، بیان کرد: در دقایقی هم که به داوری اعتراض کردند خیلی زیبنده این تیم و شهرستان نبود.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر تصریح کرد: این تیم با کیفیت تر از قبل شده و بر خلاف بازی دور رفت پا به پای ما بازی کرد.

وی در پایان یادآور شد: در آینده‌ای نزدیک شاهد این باشیم که فوتبال این منطقه با طراوت و قدرت به سطح اول فوتبال کشور بازگردد

آگهی
دکمه بازگشت به بالا