ورزش

سرمربی مس شهر بابک: برخی تیم ها به جای مربی هوچی گر دارند


سرمربی تیم فوتبال مس شهر بابک گفت: وقتی کمیته داوران و افشاریان می بینند که دو تیم مدعی در مقابل هم قرار دارند باید داور با تجربه تر را انتخاب کنند.

وحید رضایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار تیمش در مقابل خیبر خرم آباد در مرحله یک شانزدهم جام حذفی اظهار داشت: هدف‌گذاری باشگاه ما این بود از نفراتی که در بازی های گذشته کمتر به میدان رفتند، استفاده کنیم. در نیمه اول با بازیکنان ذخیره خود بازی را شروع کردیم و در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم  بازیکنان اصلی مان را وارد زمین کردیم. 

وی افزود: بازیکنانم بازی خیلی خوبی را در مقابل خیبر انجام دادند و مشکل بازی تصمیمات داور بود. در محوطه جریمه ما برخوردی به وجود آمد که داور بازی آن را به نفع خیبر پنالتی اعلام کرد، درحالی که شبیه به همان صحنه در محوطه جریمه خیبر رخ داد اما داور ادامه بازی اعلام کرد و پنالتی ما را نگرفت. متاسفانه کنترل بازی از دست داور خارج شده بود و شرایطی دو تیم دوست داشتند به وجود نیامد. هر دو تیم به دنبال این بودند که در ۹۰ دقیقه وقت قانونی کار را تمام کنند و پیروز شود. متاسفانه داور وسط بی تجربه بود و نتوانست بازی را مدیریت کند.

رضایی در خصوص حواشی به وجود آمده در دیدار مقابل خیبر و این که پس از پنالتی دوم به سود تیم حریف بازیکنان خود را به بیرون زمین آورد گفت: ما تصمیمات داور را دیدیم و متوجه این شدیم که بازی یک طرفه است. وقتی در محوطه جریمه شما برخوردی صورت می گیرد و پنالتی اعلام می شود ولی همان صحنه در محوطه جریمه حریف رخ می دهد و داور ادامه بازی اعلام می کند، این موضوع ناراحت کننده است. در برخورد مهاجم ما  با مدافع خیبر مجبور شدیم که او را به دلیل مصدومیت از بازی بیرون بیاوریم و از نظر من داور در حد و اندازه این بازی نبود.

وی تصریح کرد: هم تیم ما و هم خیبر در لیگ مدعی است. وقتی کمیته داوران و افشاریان می بینند که دو تیم مدعی در مقابل هم قرار دارند باید داور با تجربه تر را انتخاب کنند.

سرمربی تیم مس شهر بابک در مورد اعتراضات نیمکت دو تیم عنوان کرد: متاسفانه یکسری از تیم ها مربی بر رو نیمکت خود قرار نمی دهند و چند نفر را اجیر کرده اند که فقط داد بزنند و اعتراض کنند که این اتفاقات روی تیم حریف و داوران اثر می گذارد. برخی تیم ها روی نیمکت خود آدم هوچی گر دارند و از روی نیمکت ها صحبت هایی را می شنویم که همه آنها سازمان دهی شده است و می دانند که در چه دقیقه ای به چی کسی چه حرفی را بزنند.

وحید رضایی در مورد اخراج بازیکن خود در دقایق آخر بازی مقابل خیبر گفت: پس برخورد دو بازیکن، بازیکن حریف شروع به بی احترامی کرد و این کار هم جلوی چشمان داور انجام داد، داور بازی هم صحنه را به خوبی دید و برای این که بازی را کنترل کند هر دو بازیکن را از زمین اخراج کرد. 

وی با توجه به این که در هفته یازدهم لیگ دسته یک باید برابر تیم آرمان گهر سیرجان قرار بگیرد عنوان کرد: آرمان گهر تیم با تجربه ای است و بازیکنان جدیدی جذب کرده. با توجه به این موضوعات بازی سختی در پیش داریم.

انتهای پیام/

 

 



سرمربی تیم فوتبال مس شهر بابک گفت: وقتی کمیته داوران و افشاریان می بینند که دو تیم مدعی در مقابل هم قرار دارند باید داور با تجربه تر را انتخاب کنند.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا