ورزش

سرمربی کره: حریفان خود را خوب آنالیز کرده‌ایم / عراق تیمی با تنوع تاکتیکی است


پائولو بنتو پیش از مسابقات حساس انتخابی جام جهانی در خصوص تیم ملی کشورمان و رویارویی با تیم‌ ملی عراق صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی کره جنوبی در گروه اول مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم ملی کشورمان هم گروه است و ۱۰ روز آینده باید در این رقابت با تیم‌های ملی عراق و لبنان دیدار کند.

پائولو بنتو در خصوص این بازی‌ها اظهار داشت: هدف ما این است که خوب بازی کنیم و با بهترین نمایش‌مان در مسابقات کنترل قدرتمندی داشته باشیم. ما آماده شدیم و تمرکز داریم تا در بازی‌های پیش رو به برتری دست پیدا کنیم.

سرمربی کره جنوبی اظهار داشت: ما بازیکنانی را انتخاب کردیم که تعادل خوبی به ترکیب ما بدهد مثلا ۲ هافبک مرکزی انتخاب کردیم و ۵ بازیکن که توانایی در بازی در مرکز خط تهاجمی و پست شماره «۱۰» دارند را به تیم فراخواندیم.

او در خصوص اینکه بازی با تیم‌های خاورمیانه سخت و دشوار است، گفت: آنالیز تیم‌های حریف آماده است و ما کاملاً می‌دانیم با چه تیم‌هایی به لحاظ کیفی روبه‌رو خواهیم شد. ما نقاط قوت و ضعف حریفان را آنالیز کرده‌ایم. نکته مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که در بازی‌های این دوره که برابر تیم‌های ملی عراق و لبنان برگزار می‌شود، هر ۲ تیم مربی خود را تغییر داده‌اند.

وی ادامه داد: با این حال، عراق تیم خوبی است که می‌تواند از تاکتیک‌های متنوع استفاده کند. مربی آنها «ادووکات» است که هم باتجربه است و هم فوق‌العاده. بازی با آنها به نظرم سخت و دشوار خواهد بود و به همین دلیل ما آماده شدیم تا بهترین نمایشمان را به اجرا گذاریم.

بنتو اظهار داشت: مسابقات انتخابی همیشه دشوار خواهد بود و مسیر سختی پیش روی تیم‌ها است. همانطور که گفتم لحظات سختی پیش روی ماست ولی این لحظات سخت شیرین است. ما به خودمان باور داریم و می‌دانیم که می‌توانیم به خوبی برای این مسابقات آماده شویم.

انتهای پیام/



پائولو بنتو پیش از مسابقات حساس انتخابی جام جهانی در خصوص تیم ملی کشورمان و رویارویی با تیم‌ ملی عراق صحبت کرد.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا