ورزش

سرپرست MIS در مورد چاقو: هرچه ناظر گفت قبول!

سرپرست نفت مسجدسلیمان توضیحاتی در خصوص اعتراض نساجی و ادعا در خصوص پرتاب چاقو می‌دهد.

به گزارشورزش سه، دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران در هفته بیست و دوم لیگ برتر، آبستن حواشی زیادی بود. در همین رابطه، فرزاد حافظی در مورد صحنه‌ای که نساجی مدعی است هوادران مسجد سلیمان چاقو به زمین پرتاب کردند به خبرنگار ما گفت: می‌توانید از ناظر و تمام کسانی که حضور داشتند سوال کنید، چون اتفاقی نیفتاد. پشت نیمکت نساجی تماشاگر نبود و از سکو‌ روبه‌رو تا نیمکت حریف صد متر فاصله است، چگونه می‌گویند به روی نیمکت تیغه افتاده؟ آن‌ها عکس یک قمه را از گوگل‌ دانلود کردند و گفته‌اند آن را به سمت عبدی پرتاب کرده‌اند. 
وی ادامه داد: از آقای سیف الله پور، مدیرعامل نساجی بعید است. درست نیست دست به این کار‌ها بزنند. این کارها برای چندین سال پیش است. اگر آقای بدری ناظر بازی تایید کرد حرفی نیست. 
سرپرست نفت مسجدسلیمان‌ یادآور شد: ما دو هیچ عقب افتادیم و‌ بعد بازی دو-دو مساوی شد و داور پنالتی هزار درصد ما را نگرفت مگر چیزی گفتیم؟ با اینکه این بازی برای ما مرگ و‌ زندگی بود ولی دست به این کارها نزدیم. من نمی‌آیم به خاطر چنین موضوعی به شما دروغ بگویم. با توجه به اینکه در نیمه اول حریف دو‌ بر صفر عقب افتاد، آن‌ها دست به چنین حربه‌ای زدند. من به خاطر دفاع از تیمم این مسائل را نمی‌گویم و ‌فقط دارم واقعیت را عنوان می‌کنم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا