ورزش

سمیعی: فعل بردن در تیم جواد نکونام وجود دارد / امیدواریم این مودت تا قهرمانی بیشتر شود



عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مدیریت باشگاه صحبت‌هایی با بازیکنان کرده و فکر کنم از بازی بعدی بلانکو را خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، فرشید سمیعی پس از پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل هوادار درباره اینکه برای بازی آینده قرارداد بلانکو ثبت می‌شود؟ گفت: یکسری صحبت‌ها با بازیکنان شد. بازیکنان باید لطف کرده و همکاری کنند و این‌طور نیست که وظیفه‌ای داشته باشند. مدیریت باشگاه صحبت‌هایی با بازیکنان کرده و فکر کنم این اتفاق خواهد افتاد و از بازی بعدی بلانکو را خواهیم داشت.

وی درباره پیروزی برابر هوادار گفت: خیلی خوشحال شدیم، ایمان داشتیم که این تیم می‌تواند ببرد. فعل بردن در تیم جواد نکونام وجود دارد. تیم ما مشکلات و محدودیت‌هایی بابت قانون سقف قرارداد‌ها داشته؛ تیمی که از 2 سال قبل با قیمت بسیار بالاتر بسته شده  و علی‌رغم کاهش بیش از 200 میلیاردی بودجه، این اراده و انگیزه را در سرمربی و بازیکنان تیم دیدیم و همه دیدند که توانستیم یک کامبک تاریخی بزنیم و پیروزی را به هواداران هدیه کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که همدلی بین سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه به وجود آمده چقدر در این نتیجه تأثیرگذار بوده است؟ تصریح کرد: قطعاً این اتفاق مؤثر بوده و امیدواریم این مودت تا قهرمانی بیشتر شود.

سمیعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه کاهش رقم 150 هزار دلاری پرونده آمانوف را تأیید می‌کند؟ عنوان کرد: جزئیات رای را درخواست کرده‌ایم. آمانوف بعد از اینکه از استقلال جدا شد در نیم‌فصل دوم در تیم نسف قارشی بازی کرده و مبلغ قراردادش فکر می‌کنم حدود 160 تا 170 هزار دلار بود. انتظار داریم که این مبلغ در دادگاه CAS کاهش پیدا کند.

وی درباره این موضوع که ظاهراً قرار بوده بازی استقلال و آلومینیوم در کیش برگزار شود اما با اعلام خطیر این موضوع منتفی شده، خاطرنشان کرد: تصمیم داشتیم زمانی که استقلال از ورزشگاه آزادی خارج شود که هیچ مسابقه‌ای در تهران و این ورزشگاه برگزار نشود، نه اینکه فقط برای استقلال باشد. مدیرعامل باشگاه از چند شهر و ورزشگاه بازدید کرد ولی این به معنای خروج قطعی استقلال از تهران نیست، اولویت استقلال حضور در تهران حداقل تا نیم‌فصل است تا سایر ورزشگاه‌ها مانند ورزشگاه تختی آماده شود.

سمیعی در پاسخ به این سؤال که قرار است تغییراتی در هیئت مدیره استقلال به وجود آید و اینکه ممکن است خطیر به هیئت مدیره اضافه شود؟ گفت: تنها خبری که من دارم این است که قرار است اعضای هیئت مدیره تکمیل شود و هیچ اطلاعی درباره تغییرات به ما نداده‌اند.

 

آگهی
دکمه بازگشت به بالا