ورزش

سهرابیان: اگر کمبودی در روند آماده سازی قایقرانان بود رسماً اعلام می‌کردم


رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: اگر مشکل یا کمبودی در روند آماده‌سازی ورزشکاران المپیکی داشتیم رسماً اعلام می‌کردم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا سهرابیان درمورد شرایط فدراسیون قایقرانی و ورزشکاران المپیکی این رشته اظهار داشت: امروز علی آقامیرزایی رکوردگیری نهایی داشت تا مشخص شود در چه جایگاهی قرار دارد. خدا را شکر رکورد خوبی را ثبت کرد، اما به خواسته سرمربی وی فعلاً من سکوت می‌کنم تا درالمپیک این رکورد را ثبت کند و موجب رضایت همه شود. ورزشکاران ما از نظر سلامت و تدارکات در وضعیت خوبی دارند و امیدوارم در المپیک هم آنها را در بهترین شرایط ببینیم. شک ندارم این دوره ورزشکاران بهترین نتیجه را کسب خواهند کرد.

وی درخصوص سهمیه دوم قایقرانی و جابجایی‌هایی که صورت گرفت، ادامه داد: قانونی که گذاشته بودند اگر بر اساس سال‌های گذشته بود ما دو قایقران دیگر هم می‌توانستیم داشته باشیم؛ ما هم بهمن نصیری را داشتیم و هم قایق دو نفره زارعی و نوروزی، اما متاسفانه با توجه قوانینی که IOC و فدراسیون جهانی در نظر گرفتند مجبور شدیم تغییراتی ایجاد کنیم. در نهایت بهمن نصیری و نازنین ملایی کاندید شدند تا از بین این دو نفر یک نفر به عنوان سهیمه اعزامی مشخص شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: هیأت رئیسه در جلسه‌ایی که سه هفته قبل برگزار شد شرایط و موازینی را در نظر گرفت  تا در لحظه آخر افراد دیگر برای انتخاب یکی از آنها ورود نکنند. در نهایت انتخاب بین ملایی و نصیری را به کمیته فنی و هیأت رئیسه سپردیم. شرایط به گونه ای بود که شانس ملایی برای حضور در المپیک بیشتر بود و به همین دلیل نصیری قبل از تشکیل جلسه هیأت رئیسه انصراف داد تا ملایی راهی المپیک شود؛ این موضوع قابل تقدیر است که ورزشکاران ما به این درجه از درک و فهم رسیده‌اند.

سهرابیان درخصوص شرایط و امکانات برای حضور در المپیک توکیو ۲۰۲۰ خاطرنشان کرد: اگر کمبودی بود رسماً اعلام می‌کردم.  مشکل خاصی در بخش مالی نداشتیم؛ دوره‌های گذشته هم خوب بود، اما در این دوره آرامش فکری بیشتری داشتیم، حتی برای پرداخت حق عضویت‌های فدراسیون‌ جهانی هم از سوی کمیته ملی المپیک به ما کمک شد و مسئولان سنگ تمام گذاشتند.

انتهای پیام/



رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: اگر مشکل یا کمبودی در روند آماده‌سازی ورزشکاران المپیکی داشتیم رسماً اعلام می‌کردم.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا