ورزش

سه گزینه نهایی سرمربیگری مس رفسنجان

یک گام تا انتخاب نهایی؛

مدیران باشگاه مس رفسنجان از سه گزینه نهایی خود برای حضور در راس کادر فنی تیم فوتبال رونمایی کرده‌اند.

به گزارش “ورزش‌سه”، شب گذشته جلسه مهمی در باشگاه مس رفسنجان برگزار شد و از سه گزینه نهایی این تیم رونمایی شد. حالا باشگاه مس رفسنجان منتظر تایید نهایی شرکت ملی صنایع مس ایران برای رونمایی از سرمربی جدید خود است. 
براین اساس جواد نکونام، ساکت الهامی و محرم نویدکیا سه مربی سرشناسی که در یک قدمی باشگاه مس رفسنجان حضور دارند.

*جواد نکونام 
جواد نکونام در کنار تجربه حضور در کادر تیم ملی، دارای دو قهرمانی جام حذفی و سوپر جام با فولاد خوزستان است که امتیازی مثبت در کارنامه این مربی ایرانی است. با این حال هنوز مشخص نیست که تکلیف جواد نکونام با باشگاه استقلال چه خواهد شد، اما اگر این انتقال سر نگیرد، احتمال حضور کاپیتان سابق تیم ملی در رفسنجان کم نخواهد بود.

1888614

*محرم نویدکیا
مطمئناً اگر بنا بر فهرست کردن نام بازیکن‌های با اخلاق فوتبال ایران باشد نام محرم نویدکیا را نمی توان از قلم انداخت. نویدکیا همچنین جزو پر افتخارترین بازیکنان لیگ برتر ایران است. او 5 قهرمانی لیگ برتر و 4 قهرمانی جام حذفی را در دوران بازی خود با سپاهان بدست آورده است. کاپیتان سابق اصفهانی‌ها تجربه بازی در بوندسلیگای آلمان و تیم بوخوم را هم دارد.  نویدکیا در اولین تجربه سرمربیگری خود با سپاهان موفق به کسب یک نایب قهرمانی شگفت‌انگیز با 65 امتیاز و همچنین یک مقام سومی در لیگ بیست و یکم شد و حالا برای بازگشت به فوتبال در صورتی که پیشنهاد مناسبی دریافت کند، چراغ سبز نشان داده است. شرایط باشگاه رفسنجانی می‌تواند بار دیگر اسطوره اصفهانی‌ها را به مستطیل سبز بازگرداند. 

1888615

*ساکت الهامی
ساکت الهامی را باید متخصص جام حذفی لقب داد. الهامی دوبار موفق به کسب قهرمانی این مسابقات با نساجی مازندران و تراکتور شده است.  همچنین الهامی با مربیانی در فوتبال ایران از جمله فیروز کریمی، ناصر حجازی، یحیی گل محمدی ، مصطفی دینزلی و..  همکاری داشته است و به همین دلایل مدیران باشگاه رفسنجانی او را نیز در میانه سه گزینه نهایی خود برای جانشینی ربیعی در نظر گرفته‌اند.

1888617

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا