ورزش

سولدو: در جام حذفی تیم برتری وجود ندارد/ امیدوارم اشتباه داوری در بازی قبلی سهوی باشد


سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فردا برای کسب نتیجه خوب به مصاف تیم مس کرمان می رویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، زونیمیر سولدو در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر مس کرمان اظهار داشت: فردا باز سختی برابر مس کرمان داشته و سعی می کنیم میانه میدان بازی را در دست گرفته و همانند بازی قبلی برتری خود را بر تیم مهمان تحمیل کنیم.

وی گفت: باید در بازی فردا در ضربات آخر تمرکز کرده و بتوانیم توپ را وارد دروازه حریف کرده و نتیجه لازم برای صعود را به دست آوریم.

سرمربی تیم تراکتور افزود: جام حذفی قابل پیش‌بینی نیست و در جام حذفی تیم برتری وجود ندارد و فردا با تیمی بازی داریم که چند روز قبل هم بازی کردیم و دیدار آسانی نیست.

وی گفت:  تمام تمرکز خود را برای از کار انداختن خط هافبک تیم حریف به کار بسته و در مرحله بعدی سعی خواهیم کرد با زدن گل به هدف خود دست یابیم و باید از موقعیت های خود استفاده کنیم.

سولدو گفت: در بازی فردا هادی محمدی به دلیل کارت قرمز، فردا نیست و اخباری هم همچنان مصدوم هستند و بقیه بازیکنان در تیم مشکلی نداشته و برای بازی فردا آماده هستند.

سرمربی کروات تیم تراکتور گفت: تلاش می‌کنیم بازی را در همان ۹۰ دقیقه به پایان برسانیم، اما باز می‌گم بازی جام حذفی قابل پیش‌بینی نیست و در تمرین امروز هم کار در ضربات پنالتی خواهیم داشت.

سرمربی کروات تیم تراکتور گفت: تلاش می‌کنیم بازی را در همان ۹۰ دقیقه به پایان برسانیم، اما باز می‌گویم بازی جام حذفی قابل پیش‌بینی نیست و در تمرین امروز هم کار در ضربات پنالتی خواهیم داشت.

 وی گفت: روی داوری تمرکز نمی‌کنم و امیدوارم اشتباهات داوری در بازی قبلی سهوی باشد و امیداورم بازی بچه ها طوری باشد که از داوری تاثیر نداشته و بارها به بازیکنانم گفتم که با داور کاری نداشته باشند و روی کار خود تمرکز کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷

 

 



سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فردا برای کسب نتیجه خوب به مصاف تیم مس کرمان می رویم.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا