ورزش

سپاهانِ مورایس به این دو تیم آلرژی دارد!

فرمول سری در اختیار آلومینیوم و ملوان

سپاهان از زمان حضور مورایس در شکست دادن دو تیم ناکام بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، در هفته چهاردهم لیگ برتر خلیج فارس امروز سپاهان در دیداری سخت و طاقت‌فرسا با نتیجه یک بر صفر مغلوب آلومینیوم اراک شد و حال شاگردان مورایس در شرایطی که می‌شد به سادگی صدر جدول را به اختیار بگیرند کمی شرایطش تغییر کرد.

این شکست در حالی رقم خورده که مورایس در طی یک سال و نیمی که در ایران حضور داشته، تنها از شکست دادن دو تیم ناکام بوده است. او سه بار با آلومینیوم اراک رو در رو شده و 2 تساوی و 1 شکست نتیجه‌ای است که سبزپوشان اراکی برای تیم مورایس ثبت کردند و این آماری بهتر از آلومینیوم را نیز ملوان دارد. ملوان بندر انزلی در 4 جدال با شاگردان مورایس 3 تساوی و 1 پیروزی داشته تا مورایس همچنان در شکست دادن این دو تیم ناکام باشد.

1970755

در این مدت نیز تنها سه تیم بوده‌اند که علی‌رغم انجام حداقل سه بازی با سپاهان، در تمامی دیدارها شکست خورده‌اند که استقلال تهران، صنعت نفت و هوادار تنها تیم‌‌هایی هستند که از  گرفتن حداقل امتیاز هم مقابل مورایس هم عاجز بوده‌اند.

اکنون سپاهان با 27 امتیاز از 13 بازی در رده دوم جدول حضور دارد و با استقلال صدرنشین این فصل دو امتیاز اختلاف دارد که دیدار معوقه این تیم با گل گهر می‌تواند زمانی مناسب برای صدرنشینی سپاهان در نیم فصل دوم باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا