ورزش

سپاهان به دنبال نواختن نوار پیروزی و صدرنشینی در ورامین

ایسنا/اصفهان هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور فردا چهارشنبه با مصاف مهم سپاهان صدرنشین در مقابل شهرداری ورامین و شهداب یزد و شهرداری ارومیه همراه است.

رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور فردا(چهارشنبه ۱۲ آبان ماه) در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود؛ سپاهان که این فصل را با ۳ پیروزی ارزشمند برابر مس رفسنجان، پیکان تهران و شهرداری گنبد پست سرگذاشته، این هفته نیز در دیداری مهم و خارج از خانه به مصاف تیم شهرداری ورامین می رود تیمی که هفته گذشته در رقابتی نزدیک ۳ بر۲ مقابل سایپا به برتری رسیده و در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

محمدی راد که در بازی مقابل شهرداری گنبد با ترکیبی نسبتا ثابت به میدان رفت سعی کرد با میدان دادن بیشتر به سامان فائزی، متین تکاور و رضا اصلانی آنها را برای دیدارهای سخت آینده آماده‌تر کند.

به گزارش ایسنا، درخشش خوب ملابهرامی و مجتبی میرزاجانپور و البته سایر نفرات تیم در پیروزی طلایی پوشان مقابل تیم شاگردان قره داشلی نقش زیادی داشت.

در دیگر دیدارهای این هفته پیکان تهران در خانه میزبان مس رفسنجان خواهد بود دو تیمی که در رده نهم و یازدهم جدول قرار دارند.

پاس گرگان که در رده سیزدهم قرار دارد میزبان تیم رده چهارمی فولاد سیرجان است، هورسان رامسر در رامسر میزبان تیم رده دهمی راه یاب ملل مریوان است دو تیم به دنبال رسیدن به ۳ امتیاز مهم این دیدار هستند.

شهرداری گنبد که هفته گذشته در مقابل سپاهان تن به شکست داده میزبان آذرباتری ارومیه خواهد بود، در یزد و در دیداری مهم شهداب یزد میزبان شهرداری ارومیه تیم رده دوم جدول است، مصاف مدعیان برای گرفتن صدر حساسیت این دیدار را بیشتر خواهد کرد.

سایپا نیز در مقابل شهرداری ورامین هفته گذشته یک امتیاز گرفته از لبنیات هراز آمل پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا