ورزش

سیمئونه روی دور ناکامی

سویا در مهم‌ترین دیدار هفته هجدهم لالیگا با نتیجه دو بر یک اتلتیکو مادرید را شکست داد.

به گزارش ایسنا، اتلتیکو مادرید و سویا بامداد یکشنبه در چارچوب هفته هجدهم لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و دیدنی در نهایت با پیروزی ۲ بر یک شاگردان لوپتگی به پایان رسید.

سویا در این دیدار خیلی زود در دقیقه ۷ با شوت سرکش و دیدنی ایوان راکیتیچ از فاصله‌ای حدودا ۲۵ متری دروازه ابلاک را باز کرد. در ادامه اتلتیکو مادرید بازی را در اختیار گرفت و حملات پرتعدادی روی دروازه سویا داشت تا این که روی ارسال کرنر لمار و ضربه سر فلیپه در دقیقه ۳۳ بازی را به تساوی کشاند. نیمه نخست با تساوی یک، یک به پایان رسید.

نیمه دوم بازی همانند بازی‌هایی که از لالیگا انتظار می‌رود پیگیری شد و دو تیم بازی پرسرعتی به نمایش گذاشتند. دو تیم موقعیت‌های خوبی به دست آوردند و بازی فیزیکی‌ای به نمایش گذاشتند تا این که بالاخره در دقیقه ۸۸ لوکاس اکامپوس پس از این که ضربه سر عجیب و غریب دلینی به تیرک دروازه برخورد کرد، با شوتی مهار نشدنی دروازه ابلاک را برای بار دوم باز کرد تا شاگردان لوپتگی از تعقیب رئال مادرید جا نمانند.

البته سویا در دقایق پایانی خوش‌شانس بود که گل نخورد. در آخرین دقیقه بازی شوت فنی ژوائو فلیکس روی تیرک دروازه سویا نشست اما وارد دروازه نشد تا بونو، دروازه‌بان سویا برای بار دوم مغلوب بازیکنان اتلتیکو نشود. این شکست، سومین شکست پیاپی سیمئونه و شاگردانش در لالیگا بود.

با این نتیجه سویا با ۳۷ امتیاز، ضمن حفظ جایگاه دوم لالیگا فاصله پنج امتیازی‌اش با رئال مادرید صدرنشین را حفظ کرد و اتلتیکو مادرید پس از رئال بتیس و رایووایکانو با ۲۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفت.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا