ورزش

شادی ژابی آلونسو: این ستاره دارد برمی‌گردد

پاتریک شیک، مهاجم لورکوزن، به بازگشت کامل از مصدومیتش نزدیک شده است.

به گزارش “ورزش سه”، با وجود وضعیت کلی مثبت در تیم بایرلورکوزن، کل باشگاه همچنان مشتاقانه منتظر یک بازیکن است: پاتریک شیک که زننده 24 گل در فصل گذشته برای این تیم بوده است.

اکنون خبرهای خوبی از بازیکن ملی پوش چک به گوش می رسد که باعث خوشحالی سرمربی تیم، ژابی آلونسو  می شود. خبرنگاران بیلد موفق شدند او را در زمین تمرینی باشگاه، در حالی که دویدن را از سر گرفته بود، مشاهده کنند. شیک دوباره با توپ کار می کرد. این مهاجم بسیار متمرکز به نظر می رسید، روحیه خوبی هم داشت و آسوده بود. بنابراین به نظر میرسد ریکاوری پس از عمل عضلات ران در پایان ژوئن در مسیر درستی قرار دارد و او پیشرفت مناسبی داشته است.

چند روز پیش، یاروسلاو سیلهاوی، سرمربی تیم ملی چک گفت: “آخر هفته با پاتریک مستقیماً در آلمان صحبت کردیم، او روحیه مثبتی داشت و می تواند سه تا چهار هفته دیگر تمرینات خود را شروع کند.”

1919132

اگر این پیشرفت به این شکل ادامه یابد، شیک می تواند در ماه اکتبر دوباره به یک جایگزین و نیروی محرکه برای لورکوزن تبدیل شود.

ژابی آلونسو، سرمربی بایر نمی‌خواهد تاریخ بازگشت را مشخص کند: “نمی‌توانم به صورت دقیق بگویم. باید صبور باشیم.” اما آلونسو تاکید می کند: “مهم ترین چیز این است که پاتریک احساس بهتری دارد. زمانی که او بتواند دوباره بازی کند، خبر خوبی برای ما خواهد بود. با در اختیار داشتن پاتریک، آدام هلوزک و ویکتور بونیفیس تصمیم سختی برای انتخاب خواهم داشت، اما این چیزی است که می خواهم. “

آلونسو خوشحال است که دوران رنج شیک به پایان رسیده است: “زمان طولانی برای او بود و همینطور برای ما. این مصدومیت برای پاتریک ناامیدکننده بود. ما به او نیاز داریم، او در محوطه جریمه خطرناک است. او بازیکن بسیار مهمی برای تیم است و در کیفیت او شکی نیست.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا