ورزش

شایعه جذاب: آرتتا می‌خواهد به رئال برود!

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، مدعی شده که میکل آرتتا به دنبال حضور روی نیمکت رئال مادرید است.

به گزارش “ورزش سه”، عملکرد درخشان آرتتا روی نیمکت آرسنال باعث شده که بسیاری بر این باور باشند که او آینده دنیای مربیگری در سال‌های پیش رو خواهد بود. 

این مربی اسپانیایی موفق شده پس از سالیان طولانی بار دیگر آرسنال را به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر برگرداند و توپچی‌ها را مدعی قهرمانی در این رقابت‌ها کند. 

پیش از این بسیاری از رسانه‌ها از احتمال جدایی او از آرسنال خبر داده بودند اما این موضوع همیشه از سوی او و این باشگاه تکذیب شده بود اما حالا فردیناند از علاقه شخصی این مربی جوان به رئال مادرید خبر داده است. 

1837730

این بازیکن سابق یونایتد در یکی از گفتگوهایش با فوتبال‌دوستان در کانال شخصی یوتیوبش در این باره اظهار داشت:« من شایعاتی در این باره شنیده‌ام که شاید کارلو آنچلوتی کنار گذاشته شود و میکل آرتتا به دنبال حضور در رئال مادرید است. این شایعاتی است که در خیابان به گوش می‌رسد و مردم صحبت‌های بسیاری در این باره انجام می‌دهند.»

پیش از این گفته شده بود که در صورتی که رئال نتواند قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورد، با توجه به شرایط این تیم در لالیگا و فرصتی که دیگر برای قهرمانی در این رقابت‌ها ندارد، به احتمال زیاد آنچلوتی از هدایت این تیم برکنار خواهد شد اما هنوز تصمیم نهایی در این باره گرفته نشده است. 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا