ورزش

شریفات: بازی‌های تیم خودمان را زیاد نمی بینم/سلیمان زاده: می‌توانستیم ۲ یا ۳ گل بزنیم


مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: خیلی کم پیش می‌آید بازی خودمان را نگاه کنم مگر اینکه در آنالیز باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل شریفات پس از تساوی آلومینیوم مقابل مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. ما خیلی بهتر از مس رفسنجان بازی کردیم. من از درون زمین اینطور دیدم و شاید از بیرون زمین اینطور نباشد. فکر می‌کنم باید سه امتیاز را می‌گرفتیم اما قسمت نشد. با این حال خدا را شکر که همین یک امتیاز را به دست آوردیم.

وی در مورد اینکه اگر از بازی بیرون بیاید بازی را نگاه نمی‌کند، گفت: نه، خیلی کم! مگر اینکه خلاصه بازی باشد و من نقشی در آن داشته باشم. خیلی کم پیش می‌آید بازی خودمان را نگاه کنم مگر اینکه در آنالیز باشد.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد شرایط آب و هوایی بازی عنوان کرد: به نظرم نرمال و مثل هوای اراک بود. به همین خاطر شاید برای ما این آب و هوا طبیعی بوده و بقیه تیم‌ها که به اینجا بیایند اذیت شوند. 

همچنین رامتین سلیمان‌زاده پس از دیدار آلومینیوم و مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خیلی خوب و جان‌داری بود. با برنامه به زمین رفتیم. با احترام به مس رفسنجان فکر می‌کنم موقعیت‌های بهتری داشتیم و مخصوصاً در نیمه دوم می‌توانستیم روی ضد حملات به ۲ یا ۳ گل برسیم ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: با این حال تک امتیاز برای ما در خانه حریف با این سرما و ارتفاع بد نبود. شرایط زمین خوب بود فقط به خاطر سرما و ارتفاع بازیکنان کمی اذیت می‌‌شوند. به جز این مشکلی نبود.

انتهای پیام/



مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: خیلی کم پیش می‌آید بازی خودمان را نگاه کنم مگر اینکه در آنالیز باشد.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا