ورزش

شکستن رکورد خودم، مهم‌ترین رقیب و هدفم است

ایسنا/لرستان رکورددار پرش با نیزه بانوان ایران و عضو تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد می‌گوید: شکستن رکورد خودش، مهم‌ترین هدف و رقیبش هستند.

مهسا میرزاطبیبی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: زنان دوومیدانی‌کار نشان داده‌اند در صورت حمایت، رکوردهای بهتری را ثبت می‌کنند و جایگاه‌های بهتری را بدست می‌آوردند.

وی اظهار کرد: برای حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور که ۴ و ۵ خرداد در اراک برگزار می‌شود، آماده هستم و امیدوارم رکورد خوبی ثبت کنم.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها ۱۰۰ امتیاز رنکینگ جهانی دارد، یادآور شد: سال قبل چهار بار رکورد پرش با نیزه بانوان کشور را ارتقا دادم و امسال هم به دنبال بهبود رکوردم هستم.

میرزاطبیبی تأکید کرد: در هر مسابقه‌ای هدفم ارتقای رکورد است و در حال حاضر هم با توجه به شرایطی که دارم، می‌توانم رکوردهای بهتری را ثبت کنم.

عضو تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: رکوردهایم جزو چند نفر اول آسیا بوده اما شرایط رقابت‌های داخلی با بین‌المللی فرق دارد و به حضور در رقابت‌های خارجی سطح بالا نیاز دارم.

وی افزود: البته در حال حاضر که به سبب شیوع ویروس منحوس کرونا رقابت بین‌المللی خاصی برگزار نمی‌شود اما نباید این بخش مهم فراموش شود.

میرزاطبیبی یادآور شد: در داخل کشور که رقیب خاصی ندارم و همین خوبی‌ها و بدی‌هایی دارد اما شکستن رکورد خودم مهم‌ترین هدف و رقیبم هستند.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا