ورزش

شکوه‌فر: هیچ موضوعی مهمتر از حفظ آرمان‌های انقلاب نیست/ نمی‌گذاریم معدود بی‌احترامی‌ها خدشه‌ای به این اولویت وارد کند


معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت که حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی و محافظت از میراثی که از شهدا باقی مانده نسبت به هر موضوع دیگری در اولویت است.

بنیامین شکوه‌فر معاون پارلمانی، حقوقی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با فارس درباره برخی رفتارهای خارج از عرف تعدادی از ورزشکاران اظهار کرد: در مدت اخیر ورزشکاران بانوی زیادی از کشور با حفظ حجاب اسلامی و احترام کامل به قوانین جمهوری اسلامی در مسابقات ورزشی حاضر شدند و افتخارآفرینی کردند که من به عنوان عضوی از وزارت ورزش و جوانان این قهرمانی‌ها را به این ورزشکاران‌ و مردم عزیز کشور تبریک می‌گویم.

وی افزود: در این بین متاسفانه عده معدودی از ورزشکاران برخی رفتارهای خارج از عرف مرتکب شدند که این موضوع به هیچ عنوان مورد قبول نیست و بطور قطع فدراسیون‌های مربوطه مکلف هستند این موضوعات را رسیدگی کنند.

شکوه‌فر افزود: این موضوع به هیچ عنوان تعارف‌بردار نیست و نمی‌شود از کنار این موضوعات گذشت. حفظ آرمانه‌ای انقلاب اسلامی و آنچه به عنوان میراث شهدای گرانقدر به همه ما رسیده، در اولویت است و هیچ چیزی مهمتر از این موضوع نیست. اجازه نمی‌دهیم معدود بی‌احترامی‌ها به ارزشهای اسلامی خدایی ناکرده خدشه‌ای به این اولویت وارد کند.

وی با اشاره به بیانیه منتشر شده از سوی وزارت ورزش و جوانان درباره حضور یک بانوی اسکیت باز در مسابقات ترکیه و خودداری از پوشش مصوب امور بانوان این وزارتخانه گفت: این ورزشکار بدون مجوز شورای برون مرزی و در سفری شخصی به ترکیه رفته است. در مجموع همانطور که گفتم هیچ موضوعی مهمتر از صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و میراث ماندگار شهدا نیست و هیچ دلباخته‌ای به انقلاب و ولایت از این موضوع ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا