ورزش

صادقی: بدشانسیم اما به روزهای خوب بازمی‌گردیم/ نباید به ملوان بدبین باشیم


دروازه بان تیم ملوان گفت: تیم جوان ما بدشانس است اما به روزهای خوب بازمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایمان صادقی پس از شکست یک بر صفر ملوان مقابل هوادار در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت: امروز هم موقعیت‌هایی خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم دو بر یک یا سه بر یک برنده شویم اما متاسفانه توپ‌های‌مان به گل نمی‌رود. در این هفته روی برنامه‌هایی که مازیار زارع برای بازی آینده درموردش تصمیم می‌گیرد، کار می کنیم.

وی افزود: تیم ما نسبت به گذشته مقابل هوادار خیلی خوب کار کرد اما نتیجه لازم را به دست نیاوردیم. همه تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی بعدی نتیجه خوبی بگیریم و شرمنده هواداران ملوان نشویم.

دروازه بان ملوان درمورد نگرانی هواداران این تیم از نتایج ضعیف انزلی‌چی‌ها، گفت: هر هواداری نسبت به این وضعیت نگران می‌شود اما تیم ما خیلی جوان است‌. ۹۰ درصد بازیکنان ما سرباز و جوان هستند‌‌. بازیکنان خیلی خوبی داریم اما بدشانسی زیادی هم آوردیم. خوب یازی کرده و موقعیت ایجاد می‌کنیم و درمورد تیمی که چنین حالتی دارد، نباید گفت می‌افتد یا بخواهیم بدبین باشیم. خدا را شکر خوب بازی می‌کنیم اما نتیجه همراهش نمی‌آید.

وی عنوان کرد: مقابل صنعت نفت خیلی خوب بازی کرده و بردیم. امیدوارم تلاش‌مان را دو برابر کنیم تا بار دیگر شرمنده هواداران ملوان نشویم و از هفته آینده با برد هدیه خوبی به آنها بدهیم‌.

دروازه‌بان ملوان درباره احتمال بقای این تیم در لیگ برتر، توضیح داد: صد در صد می‌مانیم. اگر به مس رفسنجان نگاه کنید، وقتی به لیگ برتر آمد ۶ تا ۷ بازی باخت یا نتیجه نگرفت. به تیم‌هایی که از لیگ یک می‌آیند باید فرصت داده شود و اطمینان دارم با کادر خوبی که داریم و تمرینات بسیار عالی‌ای که انجام می‌دهیم، به روزهای خوب ملوان باز می‌گردیم‌. اطمینان دارم نتیجه هم کنار بازی‌های خوب ما می‌آید‌.

صادقی خاطرنشان کرد: تیم ما بدشانس است‌. دو گل از پنالتی و یک گل به خودی خوردیم در بازی‌هایی که یک بر صفر باختیم یا یک بر یک مساوی شد‌. اطمینان دارم به شرایط ایده آل بازمی‌گردیم‌.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا