ورزش

صعود فجر به لیگ برتر دستیافتنی است

ایسنا/فارس مربی تیم فجر شهید سپاسی اعتقاد دارد این تیم یکی از سنگین ترین بازی های فصل را با موفقیت پشت سر گذاشته و اگر بازیکنانش با همین همت و غیرت به مسابقات ادامه دهند، رسیدن به لیگ برتر دور از دسترس نیست.

مهرزاد معدنچی در گفت و گو با ایسنا، پیروزی تیمش برابر استقلال ملاثانی را نتیجه اراده و سختکوشی بازیکنان دانست و گفت: فکر می کنم یکی از سنگین ترین بازی های فصل را پشت سر گذاشتیم. خیلی سخت است که یک تیم از دقیقه ۱۰ ده نفره شود ولی به پیروزی برسد. ما بعد از ده نفره شدن توانستیم گل بزنیم، سپس گل تساوی را دریافت کردیم و مجددا به گل رسیدیم. این عملکرد، کار هر تیمی نیست و باید به غیرت بچه هایمان افتخار کنیم.

این مدافع سابق تیم های فجرسپاسی و پرسپولیس افزود: فکر می کنم فجر در آن بازی موفق شد خیلی منطقی بازی کند؛ زمانی که توپ در اختیار حریف بود، خیلی خوب در زمین خودمان جمع شدیم و زمانی هم که توپ را در اختیار داشتیم، خیلی خوب آن را حفظ کردیم و به گل رسیدیم.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران در خصوص حواشی زیادی که در طول مسابقه باعث ایجاد توقف هایی شد، گفت: به شخصه علاقه ای به حواشی ندارم و وارد این مسائل نمی شوم. بعضی چیزهایی هم که در بازی می بینید، ناشی از فشار بازی و طبیعی است.

وی افزود: حتی در دربی تهران هم دیدید که بازیکنان و مربیانی که سابقه عضویت در تیم ملی را هم داشتند، در بعضی دقایق کارهایی کردند و حرف هایی زدند که ناشی از فشار بازی بود، اما بعد از یکدیگر عذرخواهی کردند. در مسابقه ما هم پس از بازی همه بازیکنان و مربیان با هم دست دادند و همه چیز تمام شد.

معدنچی ابراز امیدواری کرد که تیم فجر شهید سپاسی شیراز بتواند بُردها را تداوم بخشیده و در پایان فصل به لیگ برتر برسد.

به گزارش ایسنا، تیم فجرشهید سپاسی پنجشنبه گذشته و در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف استقلال ملاثانی رفت و در حالی که دقایق زیادی را ۱۰ نفره بازی کرد، اما موفق به کسب سه امتیاز بسیار ارزشمند شد. پیروزی فجرشهید سپاسی برابر استقلال ملاثانی، دومین پیروزی متوالی این تیم بود و باعث شد فاصله با منطقه صعود به یک امتیاز کاهش پیدا کند. طلایی پوشان شیرازی در هفته بیست و ششم رقابت ها در انزلی به مصاف ملوان خواهند رفت.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا