ورزش

صفر تا صد ویژه برنامه جام 2022/ فضلعلی: مهمترین دغدغه ما استفاده از کارشناسان مطرح خارجی بود


مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما توضیحاتی را در خصوص ویژه برنامه جام جهانی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میثم فضلعلی در خصوص ویژه برنامه جام۲۰۲۲ شبکه سوم سیما، اظهار داشت: چند ماه مانده به جام جهانی بخش قابل توجهی از تیم‌های فنی و ورزشی را به خط کردیم تا برنامه‌‌ای کم‌ نظیر و جذاب روی آنتن شبکه سه برود و دلیل کیفیت جام۲۰۲۲ استفاده از حرفه‌ای ترین تیم‌های حال حاضر ایران در این برنامه است.

مدیر گروه ورزشی شبکه سه سیما درباره دکور این برنامه گفت: اولین گام دکور برنامه بود. ما طرح‌های مختلف چند طراح دکور را بررسی کردیم تا به این نقطه رسیدیم. نهایتا دو ماه مانده به آغاز برنامه حدود ۱۰ نفر مشغول به کار شبانه روزی شدند و دکور فعلی به ثمر رسید. پنج گروه نیز متمرکز بر آیتم‌ها شدند. دو گروه بُعد گرافیکی برنامه را پشتیبانی می‌کردند. گروه ورزش شبکه سه حدود سه ماه مانده به جام، در ارتباط با محورهای آیتم‌ها به جمع بندی رسید و تولید آغاز شد. محور آیتم‌ها خاطرات ادوار جام، معرفی ترین‌های ادوار جام، ستاره‌های حاضر در تیم‌ها، بررسی تیم‌ها، بازیکنان، مربیان و وضعیت گروه‌های جام، نوستالژی‌های ادوار جام و معرفی کشور میزبان بودند.

وی افزود: پر تعداد بودن آیتم‌های این جام به فشردگی و ریتم بالای جام۲۰۲۲ کمک می‌کرد و در کنار آنچه از آیتم‌ها گفته شد، در این جام آیتم‌هایی برای لحظات خاص و ماندگار جام‌های جهانی، معرفی استادیوم‌ها، مرور رکوردها، گزارش از اقوام و استان‌های ایران تهیه شده بود. گرافیک‌های وله، وال، واقعیت افزوده (ar) و موسیقی-تصویرها از دیگر برگ برنده‌های جام ۲۰۲۲ بود. تمام تلاش ما رسیدن کیفیت این بخش‌ها به بالاترین سطح ممکن بود.

فضلعلی گفت: از مهمترین دغدغه‌های شبکه سه در طول جام۲۰۲۲ استفاده از ظرفیت کارشناسان خارجی مطرح در اقصی نقاط دنیا بود. در این جام جهانی موفق شدیم ویترینی از اسطوره‌ها، ستاره‌ها و بازیکنان موفق و بزرگ جهان را به نمایش بگذاریم. بیشترین بازخورد مثبت مردمی نیز در ارتباط با ستاره‌هایی بوده که از آن‌ها در قالب جام ۲۰۲۲ استفاده شده است. همزمان با گروه‌های فعال در ایران، دو گروه تولیدی در قطر برای جام۲۰۲۲ تولید آیتم می‌کردند. در مجموع فقط در تیم تولید ویژه برنامه جام۲۰۲۲ شبکه سه حدودا ۱۵۰ نفر مشارکت مستقیم داشتند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا