ورزش

عصبانیت عجیب ستاره برزیلی از یک انتقاد! (عکس)

تیاگو سیلوا، مدافع چلسی، به پست یکی از هواداران این تیم در انتقاد از عملکرد خودش واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، چلسی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگام فارست رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 

آنها در چهار بازی ابتدایی فصل جدید تنها یک پیروزی به دست آورده‌اند و همین موضوع باعث شد که هواداران در پایان بازی مشغول هو کردن بازیکنان تیم محبوب‌شان در ورزشگاه استمفوردبریج شوند و به شدت از آنها انتقاد کنند. 

یکی از صفحات هواداری چلسی پس از پایان این دیدار در اینستاگرام از عملکرد سیلوا انتقاد کرد و نوشت:« شاید این موضوع به مذاق بسیاری خوش نیاید اما من فکر می‌کنم وقت کنار گذاشتن تیاگو سیلوا رسیده است. بازی دادن به او به مشکلی بزرگ تبدیل شده است چون ما باید دفاع پنج نفره داشته باشیم تا او را پوشش دهیم.

1919777

بازی با خط دفاعی چهار نفره باعث خواهد شد که ما بتوانیم بهتر پیش برویم و من فکر نمی‌کنم که ضربه زیادی در خط دفاع بخوریم. احترام زیادی برای تیاگو قائل هستم اما فکر می‌کنم در حال حاضر بدون او بهتر هستیم.»

این ستاره برزیلی در اقدامی عجیب پاسخ این انتقاد را در بخش نظرات این پست داد و نوشت:« اگر با دقت به این بازی نگاه کنی، ما با خط دفاعی چهار نفره بازی کردیم دوست من! اما مشکلی نیست که فکر کنید من مسئول شکست بودم. من را تحت فشار بگذارید. روز گذشته مشکلی وجود نداشت!»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا