ورزش

علی نژاد: به سلیمانی که از مدیران دقیق ورزش است تبریک می گویم

معاون وزیر ورزش در مجمع عمومی فدراسیون اسکواش انضباط مالی و سلامت کاری مجموعه فدراسیون اسکواش و نگاه برنامه محور سلیمانی را کاری ارزشمند دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش مجمع سالانه فدراسیون اسکواش روز سه شنبه بصورت حضوری و وبیناری در تالار فارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست مهدی علی نژاد برگزار شد.

در این مجمع رییس فدراسیون گزارشی مبسوط و تصویری از حال خوب این روزهای اسکواش که شامل تسویه بدهی های انباشت و بدهی های مالیاتی فدراسیون و برنامه های تقویمی فدراسیون در ۱۴۰۰ ارائه داد و پس از قرائت گزارش بازرس و حسابرس مستقل و خزانه دار، معاون وزیر ورزش و جوانان دکتر علی نژاد ضمن عرض تبریک به رییس فدراسیون و مجموعه همراهان اسکواش کشور اعلام کرد بحمدالله تحلیل وضعیت فدراسیون اسکواش از سوی وزارت متبوع نشان دهنده انضباط کاری ، سلامت کاری و دقت در امور و برنامه محوری در این فدراسیون است و از این بابت به آقای سلیمانی و تیم همراه ایشان باید تبریک گفت .وی افزود کارهای بسیار ارزشمندی در اسکواش صورت گرفته و می گیرد خصوصا در لیگ ها و رویدادهای حرفه ای که ادامه این روال به شیرینی های آینده در حوزه قهرمانی در اسکواش و پدل ختم خواهد شد.

دکتر افتخاری مشاور رییس کمیته ملی المپیک و عضو هیات اجرایی اظهار داشت در تمام سال هایی که از استان و مرکز فعالیت های اسکواش را دنبال می کردم همیشه بطور ویژه برنامه محوری و ایجاد انگیزه در مجموعه کاری دکتر سلیمانی را بخوبی میشود همچنان مشاهده کرد.

در پایان مجمع دکتر علی نژاد با اهدای لوح سپاس به خزانه دار فدراسیون خانم آمنه رمضانی صادق بواسطه عملکرد مالی فدراسیون تقدیر کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا