ورزش

فاش شد: درگیری در رختکن دورتموند پیش از فینال

متس هوملس و ادین ترزیچ پیش از دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید در رختکن دورتموند با یکدیگر درگیر شده بودند.

به گزارش “ورزش سه”، دورتموند در این فصل عملکرد چندان خوبی در رقابت‌های بوندسلیگا نداشت اما توانست به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و در ورزشگاه ومبلی لندن روبروی رئال مادرید به میدان رفت اما با دو گل برابر این تیم شکست خورد و از رسیدن به جام قهرمان باز ماند.

در روزهای اخیر شایعات بسیاری در این باره که هوملس اعلام کرده است که ادامه حضورش در دورتموند بستگی به جدایی یا ادامه همکاری این باشگاه با ترزیچ دارد منتشر شده که تعجب بسیاری را هم به همراه داشت اما روزنامه بیلد جزئیات جالبی از ناراحتی و مشکل این دو نفر با هم منتشر کرده است. 

فاش شد: درگیری در رختکن دورتموند پیش از فینال

این روزنامه مدعی شده است که اظهارات این بازیکن در فاصله چند روز پیش از بازی فینال از تاکتیک‌های سرمربی دورتموند در طول این فصل باعث عصبانیت و ناراحتی شدید ترزیچ شده و جرقه این درگیری از همان جا خورده است. گفته می‌شود که این دو نفر در رختکن دورتموند صورت جدی با یکدیگر درگیر شدند.

این درگیری به حدی جدی بوده که باشگاه جریمه‌هایی را برای هر دو نفر در نظر گرفته و تاکید کرده است که باید شرایط را تا زمان برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان به حالت عادی برگردانند. هرچند تصمیم هوملس برای ترک دورتموند در صورت ادامه حضور ترزیچ روی نیمکت این تیم نشان می‌دهد که مشکل اصلی هنوز باقی است و در صورت ادامه این همکاری شاید شاهد تکرار این اتفاق هم باشیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا