ورزش

فخرفروشی لاپورتا: بیشتر از رئال چمپیونزلیگ داریم!

48 لیگ قهرمانان داریم

خوان لاپورتا معتقد است بارسلونا در سطح باشگاهی پرافتخارتر از رئال مادرید در جام های اروپایی است.

به گزارش “ورزش سه”، هنوز دو هفته از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان فوتبال اروپا نگذشته است که خوان لاپورتا، رئیس بارسا، واکنشی جالب نشان داد.

فخرفروشی لاپورتا: بیشتر از رئال چمپیونزلیگ داریم!

رئال مادرید برای پانزدهمین بار جام قهرمانی را بالای سر برد که ششمین قهرمانی در 10 سال اخیر بود. نزدیک ترین رقیب رئال در اروپا میلان با هفت قهرمانی است و بعید به نظر می رسد دیگر باشگاهی بتواند به رکورد رئال حداقل در کوتاه مدت برسد.

2043130

دیروز خوان لاپورتا در نشستی با اعضای باشگاه بارسلونا و در واکنش به قهرمانی اخیر رئال گفت: «ما باید به خودمان افتخار کنیم چون بهترین باشگاه جهان هستیم. باشگاهی با 48 چمپیونزلیگ که از این نظر هیچکس نزدیک به ما هم نیست. در سال های اخیر مشکلات مالی زیادی داشته ایم ولی به پایان پیاده روی در بیابان نزدیک می شویم و من نور را در انتهای تونل می بینم.»

اشاره خوان لاپورتا البته صحیح است اما در واقع باید توجه داشت که بارسا باشگاهی است که در چند رشته تیمداری می کند ولی رئال فقط در فوتبال و بسکتبال. رئال در این دو رشته در مجموع 26 قهرمانی اروپایی دارد: 15 فوتبال و 11 در بسکتبال.

2043132

بارسا 5 لیگ قهرمانان در فوتبال مردان، 3 لیگ قهرمانان در فوتبال زنان، 22 قهرمانی در هاکی داخل سالن، 4 قهرمانی در فوتسال، دو قهرمانی در بسکتبال و 12 قهرمانی  اروپایی در هندبال دارد.

2043131

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا