ورزش

فرجام خواهی شاکی رونالدو؛ پرونده تجاوز باز می‌شود؟

کریستیانو رونالدو اخیراً از اتهام تجاوز به یک زن آمریکایی تبرئه شد ولی حالا خبر می‌رسد که ممکن است دوباره پای او به دادگاه باز شود.

به گزارش “ورزش سه”، دو ماه پیش دادگاهی در شهر لاس‌وگاس آمریکا‌، شکایت کاترین مایورگا علیه کریستیانو رونالدو که به اتهام تجاوز جنسی مطرح شده بود را رد کرد و مدارک ارائه شده از سوی شاکی را نادرست و ناکافی توصیف کرد.

قاضی فدرال، جنیفر دورسی، که ریاست دادگاه رسیدگی به شکایت علیه رونالدو را به عهده داشت، اعلام کرد شکایت شاکی را به این علت رد می‌کند که پرونده او بر اساس مدارکی محرمانه تشکیل داده شده که وکیل شاکی به صورت غیرقانونی به‌دست آورده و به این ترتیب وجاهت پرونده را زیر سوال برده است.

نشریه سان انگلیس امروز گزارش داد که کاترین مایورگا حکم اخیر دادگاه را قبول دارد و تقاضای فرجام خواهی داده است. بر اساس این گزارش، کاترین مایورگا برای به جریان انداختن دوباره پرونده شکایت از ستاره منچستریونایتد، درخواست رسمی داده و قرار است سه شنبه جلسه استماع جدیدی تشکیل شود.

رونالدوی 37 ساله پیش از این 375 هزار دلار به مایورگا پس از ادعای تجاوز به او در لاس‌وگاس در سال 2009 پرداخت کرده بود اما شاکی قصد داشت با طرح شکایت جدید، 54 میلیون‌ پوند دیگر از برنده پنج توپ طلا بگیرد. تیم حقوقی خانم مایورگا ادعا کرده‌اند که او با دریافت حق‌السکوت، توافق‌نامه را تحت‌ فشار امضا کرده است، به همین خاطر این پرونده را دوباره به جریان انداختند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا