ورزش

فرزام: تلاش می‌کنیم تا رنکینگ روئینگ ایران در المپیک را ارتقا دهیم/ کرونا دست و پای‌مان را بست

سرمربی تیم روئینگ کشورمان گفت: چون در مسافت زیاد تمرین نکردیم، مقداری نگرانی داریم و نمی‌دانیم در ۱۰۰۰ متر دوم چه اتفاقی می‌افتد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین فرزام درباره آمادگی نازنین ملایی قایقران کشورمان برای حضور در المپیک توکیو اظهار داشت: شرایط فنی نازنین ملایی را پله پله پیش می‌بریم. در این زمان باقیمانده در تلاشیم تا او را به پیک آمادگی برسانیم. با توجه به اینکه نتوانستیم در مسافت زیاد تمرین کنیم مقداری نگرانی داریم و نمی‌دانیم در ۱۰۰۰ متر دوم چه اتفاقی قرار است رخ دهد. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین اتفاق ممکن رخ دهد.

وی در مورد لغو اردوی آذربایجان و اینکه آیا امکان پیگیری‌ زودتر برای برگزاری اردو وجود نداشت، گفت: جمهوری آذربایجان به ما پذیرش داد و فدراسیون هم پیگیر کارهای سفارت شد، اما ظاهراً سفارت تعطیل بود و برای اخذ ویزا به مشکل خوردیم. بعد از آن با ترکیه وارد مذاکره شدیم و فدراسیون ترکیه هم اعلام کرد دعوت‌نامه ارسال می‌کند، اما روال کار اعزام، مجوز شورای برون مرزی و پروتکل‌های شدید کرونا دست و پای ما را بست. ما حتی تصمیم داشتیم به میانه برویم، اما چون اکثر شهرها در بحث شیوع کرونا به سمت قرمز شدن پیش می‌روند، این امر میسر نشد. در هفته‌های اخیر هم درگیر برنامه‌های کمیته ملی المپیک هستیم. اولین تست ‌PCR هم چهارشنبه گرفته شد و لازم بود در این روزها در تهران باشیم.

سرمربی تیم روئینگ کشورمان پیش‌بینی‌اش در مورد عملکرد نازنین ملایی در المپیک را اینطور بیان کرد: اگر همه چیز خوب پیش می‌رفت این قابلیت را داشتیم که نسبت به ادوار گذشته نتیجه بهتری در المپیک چه در بخش زنان و چه مردان کسب کنیم و می‌توانستیم به فینال C برویم‌. در حال حاضر هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا رنکینگ روئینگ را در المپیک یک فینال ارتقا دهیم.

 

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا