ورزش

فرمول موفقیت فکری برای هوادار

جوانگرایی در حضور بازیکنان با تجربه؛

هوادار با سرمربیگری محمود فکری تلفیق جالبی از حضور بازیکنان جوان و باتجربه را در لیست نهایی این تیم ارائه کرده است.

به گزارش ورزش سه، باشگاه هوادار در فصل نقل و انتقالات تغییرات فراوانی داشت، آنها سرمربی خود را تغییر دادند و محمود فکری سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

فکری هوادار 1402 را با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه راهی میدان کرده است، لیست ورودی هوادار در پایان فصل نقل و انتقالات به شرح زیر است:

بنفش های تهران آرشا شکوری، امین قاسمی نژاد، ایوب کلانتری، سبحان پسندیده، علیرضا حقیقی، قائم اسلامی خواه، کریم اسلامی، مهدی باقری و یونس شاکری را به ترکیب تیمشان اضافه کردند.

هوادار در این فصل مسابقات به بازیکنان جوانی چون فرهاد زاوشی، مهدی باقری، محمد دیندار و … بازی داده است تا در کنار بازیکنان با تجربه ای که به این تیم اضافه شده اند، بازیکنان جوان هم فرصت حضور در میدان پیدا کنند.

از آن سو هوادار خروجی های زیادی داشت، امید سینگ، امیرحسین خدامرادی، حسین ابراهیمی، حسین صادقی، سپهر روزی طلب، سعید سحرخیزان، عزت اله پورقاز، علی پوراسماعیل، محمد مهدی مهدی خانی، محمدجواد محمدی، محمدرضا خالدآبادی، مسعود شجاعی، مهرداد طهماسبی، میلاد فراهانی و نیما انتظاری بازیکنانی بودند که این تیم را ترک کردند.

هوادار پس از تغییرات گسترده ای که در تیم خود ایجاد کرد پس از گذشت چهار هفته با 5 امتیاز در رتبه هفتم لیگ برتر حضور دارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا