ورزش

روزهای غریبانه هافبک اسبق پرسپوليس در شیراز

میلاد غریبی برای فوتبال‌دوستان نامی آشنا محسوب می‌شود؛ ستاره‌ای که علی‌رغم استعدادی که داشت به آنچه که انتظارش می‌رفت نرسید.

به گزارش “ورزش سه”، هافبک تکنیکی و لاغر اندام که خیلی زود پسوند ستاره را در کنار نام خود قرار داد و مدعیان و تیم‌های صاحب‌نام لیگ برای به خدمت گرفتنش صف کشیدند.

در این بین اما محمد رویانیان بود که در ادامه مسیر جاه‌طلبی دیوانه‌وارش برای پرسپوليس، او را نیز به اردوگاه سرخ‌ها کشاند.

او اما در جمع ستاره‌های کهکشانی پرسپوليس نتوانست آنطور که انتظارش می‌رفت رشد کند و حواشی‌ها هم مانع از این اتفاق شدند تا جدایی زودهنگامی را تجربه کند. سیل انتقادات و حواشی‌ها باعث شد تا ستاره‌ای که نیمی از تیم‌های لیگ برتری برای او سر و دست می‌شکستند بعد از یک فصل ناکامی در پرسپوليس به‌صورت قرضی واگذار شود. اما او در ذوب‌آهن نیز نتوانست به روزهای اوج خود نزدیک شود تا رفته رفته مسیر متفاوتی را دنبال کند. پدیده مشهد، فجرسپاسی و در ادامه رفته رفته به سمت لیگ یک.

روزهای غریبانه هافبک اسبق پرسپوليس در شیراز

میلاد غریبی این روزها در شهر راز شیراز کار را در سکوتی باورنکردنی و عجیب در ۳۱ سالگی دنبال می‌کند. درست ۱۰ سال قبل در پرسپوليس اما اوضاع برای او متفاوت‌تر بود. او هرچند با کیفیت و تجربه قابل توجهش نسبت به بازیکنان لیگ یکی، کار را دنبال می‌کند اما اگر در دوره‌ای که در پرسپوليس فرصت حضور یافت، تصمیماتی منطقی‌ و حرفه‌ای‌تر‌ می‌گرفت، قطعا سرنوشت متفاوت و بهتری را دنبال می‌کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا