ورزش

فریاد نام کاپیتان تیم ملی در ورزشگاه ارومیه

تشویق سعید معروف از روی دلتنگی و اعتراض

در شب شکست تلخ تیم ملی والیبال در فینال قهرمانی آسیا در ورزشگاه مملو از تماشاگر شهر ارومیه هواداران یکصدا کاپیتان سابق تیم ملی را فریاد زدند.

به گزارش”ورزش سه” شکست تیم ملی برابر ژاپن از همان سالن مسابقات با حواشی و اعتراضات جدی از سوی هواداران همراه بود. نمایش ضعیف تیم ملی و شکست در خانه آنقدر سنگین بود که تماشاگران اعتراض را در همان زمین مسابقه شروع کنند. یکی از اعتراضات مهم تشویق یکصدای سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی بود.  

ویدئو: 308997

البته ارومیه شهر سعید معروف هم هست اما بعید نیست این شعار را اگر مسابقات در هر شهر دیگری از ایران هم برگزار می شد  بازهم سرمی دادند. واقعیت اینست که تیم ملی نتوانسته بازیکنی در حد سعید معروف جانشین کاپیتان تیم ملی کند و جای خالی بشدت در ترکیب تیم ملی احساس می شود. این را هواداران روی سکوها هم متوجه شده و با صدای خیلی بلند و هماهنگ نام معروف را فریاد زدند. 

سعید معروف بعد از المپیک توکیو از تیم ملی خداحافظی کرد و البته چندباری اخباری در ارتباط با بازگشت او به تیم ملی شنیده شده اما هربار این اتفاق رخ نداده است. با این وجود به نظر می رسد تیم ملی همانطور که محمدموسوی در یکی از آخرین گفت و گوهایش گفته بیشتر از آنکه به فکر بازگردان کاپیتان سابق باشد باید برای جانشینی او فکر چاره کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا