ورزش

قهرمانی: شاگردانم از سایپا ترسیدند/کم‌تجربگی کارمان را خراب کرد

سرمربی تیم والیبال بانوان شورا و شهرداری قزوین گفت که شاگردانش از ملی‌پوشان و تجربه سایپا ترسیدند و همین مسئله آنها را دچار مشکل کرد.

اکرم قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست برابر سایپا در هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان اظهار داشت: بازی سختی داشتیم. بازیکنان سایپا خیلی باتجربه هستند و اکثرشان در تیم ملی بزرگسالان بازی کرده‌اند. فکر می‌کنم شاگردانم از آنجایی که سایپا بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارد، کمی در جو بازی نبودند و شاید از مسابقه ترسیدند. آنها خوشبختانه در دریافت و توپگیری خیلی خوب کار کردند، اما عملکردشان روی تور خیلی قوی نبود و شاید این ترس روی آنها غالب بود و همین مسئله بازیکنان را به هم ریخت و دچار مشکل شدیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان شورا و شهرداری قزوین ادامه داد: می‌دانستیم بازی خیلی سنگین و حساسی داریم، اما فکر می‌کردم شاید بچه‌ها بتوانند خیلی بهتر از این کار کنند. به هر حال برخی جاها خیلی خوب جنگیدند و شاید کم‌تجربگی کارشان را خراب کرد.

قهرمانی به ضعف شرایط روانی شاگردانش اشاره کرد و افزود: در تمرینات با شاگردانم روی مواردی که فکر می‌کردم در عملکردشان تاثیرگذار باشد، کار کرده بودم، اما مسئله ضعف امروزشان، روحی و روانی بود، چون اکثر شاگردانم در رده سنی امید هستند. در عین حال بازیکنان دیگر نیز خیلی خوب کار کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی با بیان این مطلب که در بازی بعد جبران خواهند کرد، گفت: روز اول می‌دانستم در بازی با سایپا دچار چنین مشکلی خواهم شد، اما قطعا شاگردانم در بازی بعد چون با سایپا بازی کردند و ممکن است از عملکردشان راضی نباشند، می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند. من می‌دانستم سایپا قطعا خیلی بهتر از بازیکنان من کار می‌کند و شاید این بازی برای آنها سطح خیلی بالایی نداشته باشد.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا